Hieman ehkä kaduttaa ja hävettää kun puhuin sinulle liian avoimesti. Nolottaa kun paljastin ns. paheeni sinulle. Toisaalta kai sitä kaikki omaavat jonkinmoisen paheen. Eikä tehtyä saa tekemättömäksi. Ei se maailma siihen kuitenkaan kaadu. Muutamia novelleja joskus lukenut HYMIÖ!! Olihan niiden joukossa hyviä neuvoja ja myös varoittavia tekstejä. Siinä mielessä hyvä että niitä luin. Olen ollut varovainen ja varauksellinen, mutta niiden tekstien myötä tulin entistä varovaisemmaksi. Toivottavasti ei eteen tulisi vastaavanlaista tilannetta kuin joissain novelleissa.
Ei kukaan ole täydellinen, en itse ainakaan, enkä haluaisi. Sellaisia ihmisiä en arvosta, ketkä luulevat olevansa täydellisiä. Luulevat itseään arvokkaammiksi, toisia pitävät alempiarvoisina. Käyttäytyvät omahyväisesti.
Sinun suhteen minulla oli ja on myös edelleenkin vahva tunne että voin luottaa sinuun. En ole kenelläkään muulle ollut koskaan yhtä avoin. Olet upea sielu. Toivottavasti hyväksyt minut sellaisena kuin olen? Miettinyt olen luotatko minuun?
Tuntunut ainakin että luottaisit. Enkä halua pettää luottamustasi.
Ei sille mahda mitään jos et. Kurjaltahan se toki tuntuisi, mutta mentävä on eteenpäin.
Vahva luottamuksen tunne sinuun
Hän-70
1
96
Vastaukset
- Hän-70
Hups piti tuonne hymiö väliin laittaa tuommoset 😁😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727