https://www.is.fi/viihde/art-2000005997324.html Nuori Sally Spectra eli amerikkalaisnäyttelijä Courtney Hope on vieraillut Suomessa jo 10 kertaa. Hän ylistää suomalaisia varauksettomasti. Punakutrinen Courtney Hope, 29, liukastelee Helsingin Allas Sea Poolin pihamaalla. Lumikaupunki on juuri muuttunut loskakaupungiksi, mutta mikään sää ei Yhdysvaltojen pohjoisosien Michiganissa syntynyttä ja Dallasissa asunutta näyttelijää hätkähdytä.
– Tähän saakka olen kyllä lompsinut kunnon talvisaappaissa, ja nämä ostin vasta eilen pressipäivää varten, Hope esittelee siroja nilkkureitaan.
Courtney on jo Suomi-konkari. Viime aikoina hän on tiuhaan matkustellut maahamme kuvauksiin, sillä tähti on suomalaisen Remedy Entertainment -pelifirman uudessa Control-pelissä. Hope oli mukana jo suosikkipeli Quantum Breakissa (2016) sivuhahmona, mutta nyt uusi Jesse-hahmo on pelattava päähahmo. Peli ilmestyy tänä vuonna.
Sievä Sally
Rienax
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738