Minua niin nauratti.
Aikuiset naiset istuvat paikallisessa kuppilassa
ja suunnittelevat Hartolan kunnan komistukseksi
jotakin suurta ja erikoista.
Ja oikein yhdistys perustettu.
Kun perustajia katsoo niin ymmärtää
jutun juonen ilmaisen rahan haku.
Viime kesän karmeat ketjusilmukat puissa ja muissa olivat todella karmea näky.
Vesisateen kostuttamat rätit roikkuivat kuin kuin kuukatisrievut puissa ja palaute oli enimmäksseen negatiivinen.Eikö kunta voi puuttua näihin ihmisiin jotka aikovat rumentaa katukuvaa taas jälleen kerran.Ja pitääkö perustaa oikein yhdistys moisen paskan tuottamiseen?Ehkä sen takia että kunnan rahahanat aukeaisivat avustusten muodossa heille.Toki virkata voi mutta pitääkö oikein yhdistys perustaa en ymmärrä--istutaan tyrnävänä lehtikuvissa vaikka koti ynnä muut asiat ovat retuperällä.
Lehdestä luettua
7
147
Vastaukset
- Yksy
Joku on sanonut aina samat naamat narsisteja pahimmasta päästä.
- EnOleRobotti435
Kyllä sitä paljon turhempaankin ihmiset käyttävät aikaansa.
Kysymys on kuitenkin sellaisesta toiminnasta ja harrastuksesta että ei pitäisi kenellekään tuosta pahaa mieltä tulevan. - kohtiuuttajaparempaa
Jotkut edes yrittävät saada kehitettyä asioita eteenpäin, iänikuisen valittamisen ja toisten haukkumisen sijaan. Taaksepäin haikailu ja menneissä piehtarointi ei kehitä ketään eikä mitään.
Annetaan ihan kaikille mahdollisuus yrittää ja yritetäänpä samalla itsekin keksiä jotain uutta. - palavat_päreet
No minua ei häiritse kuka mitäkin tekee kun ei yhteiskuntajärjestystä horjuta. Ja tässähän on muuten ihan hyvä ajatus taustalla, mutta en minä sitä ymmärrä miksi ne neulomukset pitää laittaa ulos roikkumaan puiden oksille. Se on rumannäköistä ja koko viime kesän myötähävetti selitellä ulkopaikkakuntalaisille mistä on kysymys. Jos terveyttä riittää siinä määrin, että puikot pysyvät käsissä niin ehdottaisin, että painopiste muutettaisiin yleishyödyllisten asioiden toteuttamiseksi. Hartolassa on paljon vanhuksia, jotka kaipaavat juttuseuraa, ulkoiluttajaa, apua arjen pienissä askareissa ja liikkumisessa ym ym. Mutta sellainen ei kai ole kaikkien ihmisten imagolle mannaa.
- että_niin35
Kommenttini oli poistettu, vaikka oli mielestäni täysin asiallinen verrattuna moniin muihin. Eli esitin vain mielipiteeni siitä, että on hieno asia, että kuvailtua kuntouttavaa työtoimintaa järjestetään ja että siitä jaksetaan olla myös innoissaan. Se pitää monen työttömän mielen vireänä eikä johda syrjäytymiseen kun tekeminen on yhteisöllistä.
- Rähmäliina456
Saakohan siihen kuka tahansa liittyä vai onko se vain työttömille tarkoitettu?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264170- 2563684
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050