Hei!
Kyselisin ihmisiltä että mitä tukia minun on mahdollista saada asun siis yksin
Minä saan jo
-kuntoutustuki
-asumistuen
Ja olen siis 18V ja asun Tampereella
Mitä tukia ?
5
100
Vastaukset
- tukineuvoja
Jos käyt psykiatrilla, voit saada Kelalta ainakin osan lääkärinpalkkiosta sairaanhoitokorvauksena. Sama yksityisellä hammaslääkärillä. Jos puolestaan käyt lomalla vaikkapa Helsingissä, saat osan ratikkalipun hinnasta tukena. Sama homma oopperalipun kanssa. Jos ostat kaupasta kotimaista leipää, olisi leivän hinta korkeampi ilman maataloustukea. Tässä vain pari esimerkkiä siitä, miten erilaiset yhteiskunnan tuet sinua koskettavat.
Voit tutkia Kelan sivuilta, kuinka voit selvittää oikeutesi vammaistukeen, sillä uskon, että sekin tuki sinulle kuuluisi. - Rääkkä
Kysele kuule Kelasta. Lähetä vaikka aloittamasi viesti Kelaan.
- Jetsullee
Perusosa, tukiosa, tukilisä, apulisä
Kuka hitto niistä oikein selvän saa!
Vuokralisä, hoitolisä, perhelisä, hyvä Isä
Etkö voisi minua jo armahtaa! - Haevaikkakaikkia
No muun muassa äitiys/isyysrahaa riippuen sukupuolestasi, äitiysavustusta, lapsilisää, lastenhoidon tukee, opintotukee, asumistukee, elatustukee, kuntoutusrahaa, vammaistukee, hoitotukee, sairauspäivärahaa, eläkettä, sotilasavustusta, toimeentulotukee..........
- hattukourassa
Takuueläkettä, toimeentulotukea, eläkkeensaajan hoitotukea Kelasta. Harkinnanvaraista toimeentulotukea sosiaalitoimistosta. Tilapäiseen menoon, laskuun tai hankintaan avustusta seurakunnan diakonilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955