taistelu tuuli myllyjä vastaan

patu770

Hei. Minä olen itse murhan partaalla asun palvelustalo keinukamarissa jossa ilmastointi asiat ovat ihan pielessä minä olen valittanu asiasta aina kaupunkinjohtajaa myöden mutta asialle ei kukaan tee mitään miten jaksaisin elää heillää ei ole mitään muuta mielessä kun saada minut asunnosta ulos olen osittain neliraaja halvaantunu ei asunnon vaihto ole helppoa AUTTAKAA JANEUVOKAA MINUA ENNEN KUN ON MYÖHÄISTÄ ENNEN KUN TEEN JOTAKIN

5

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SosialitoimenJuttu

Mitä tuohon voi sanoa, asiaa yhtään tuntematta....ehkä omaiset voisi auttaa?

• maanskj

Sun pitää ottaa yhteyttä terveystarkastajaan. Hae Hämeenlinnan kaupungin sivuilta Asumisterveys hakusanalla ja pistä kunnan mummot töihin.

• Kerrotko nimiä keiden puoleen olet asiassa kääntynyt ja vähän tarkemmin siitä mikä ilmanvaihdossa on pielessä. Puhaltaako kylmää, onko äänekäs. Onko sinulla omaishoitajaa tai edunvalvojaa. Voitko laittaa heidän nimensä ja yhteystietonsa näkyviin. Otan heihin yhteyttä, kun laitat tiedot näkyville.
      Hyvää viikonloppua.

• wdwe456

Turhaa on valittaa Hämeenlinnassa, täällä rakennetaan vain parkkitaloja

• helpporatkasu

Tilaat iv laitteiden säätäjän sinne ja maksat ite?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe