vihdoin suostui mieheni että otetaan mukaan toinen mies.Hyviä vihjeitä tarvittaisiin että mistä löytyisi.Pitäisi suostua runkkaamaan ja ottamaan mieheltäni myös suihin naisen katsellessa.fantasioin että mieheni makaa selällään ja istun hänen päällään että samalla nuolee minua ja samalla katselen kun mieheäni runkataan ja otetaan suihin.Lopuksi nostan hänen jalkansa ja levitän ne jotta vieras pääsee painamaan kullinsa peppuun ja tietysti laskee lastinsa sinne.Olemme pirkanmaalta ja jos löytyisi sopiva mies jostain joka olisi asiasta innostunut niin olisi yksi fantasia taas kokeiltu.
miestä meille
innoset
5
<50
Vastaukset
- Joskuskuspantu
Sillä edellytyksellä,että vieraskin saa maistaa pilluasi ja naida sinua..Tunne jo melkein kuinka kosteutesi kastelee lakanasi,,,saisit vaikk tuplana,Siten ois sekin puoli hoidettu
- innoset
tuplat kokeiltu jo muutaman kerran.nyt käydään yksi kerrallaan läpi muita fantasioita ja tämän jälkeen etsitään rohkea nainen ja mies saa sitten päättää mutta nyt minä.
Tuo kuulostaa ehdottomasti kokeilemisen arvoiselta jutulta. Tulisin mielelläni mukaan mutta matkaa on hieman liikaa. Laita s. Postia nimimerkin suomi24 osoitteeseen niin mietitään asiaa.
- innoset
mistä päin sitten olet?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965