rikollinen = te-virkailija ämmä

näinseond

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/252351-kuva-tyoton-nain-taysin-karenssit-ovat-muuttumassa-lindstrom-tarkensi-mita

tuossa joku taulukko, varmasta työstä kieltäytyminen = 90 pv karenssi

vertaa: itse sain kovimman karenssin mitä voi saada, eli työssäolo ehto, vaikka en ole KOSKAAN kieltäytynyt työstä eikä koskaan työnhaku ole ollut pois päältä.

tämä sama te-tsto on muutenkin tehnyt erittäin paljon rikoksia ja siellä on mitättömimmät vajakit työssä, semmoisia ketä pitäisi ihmeenä että mihinkä työhön kelpaisi, semmoisia siel istuu vastassa, silloin kun siel ennen vanhaan paikan pääl käytiin enemmän

nykyää puhelullla hoidettaan ja sähköinen painottuu

Hyvä että itse tietää ainakin ettei ole mitään virhettä tehnyt ja näistä te-virkailijoista on todistetut ja osalta jopa heidän itse tunnustamat rikokset olemassa tietoa..

Lopputulema kuitenkin, vaikka rikosuhriksi noiden niljakeiden taholta voi joutua, eihän se käteen jäävä rahatulo voi misään tapauksessa hyvä olla.. :)

9

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu tunne,,itse olin työkkärin psykologillakin..

• turhiaovat

sehän siellä yksi pahimpia turhia on ja
        tuon minäkin joskus näin, en palkkaisi mihinkä semmoista pskaa

järki olematon ja olemus vastenmielinen

mistä ne repii ntuommoisia??

• turhake2019
        turhiaovat kirjoitti:

sehän siellä yksi pahimpia turhia on ja
        tuon minäkin joskus näin, en palkkaisi mihinkä semmoista pskaa

järki olematon ja olemus vastenmielinen

mistä ne repii ntuommoisia??

Äänestetään työkkärit vuoden turhakkeeksi!

• työkkäripsykologi käski mun ottaa yhteyttä oikeessen ammattiauttajaan..nio huomenna on aika mielenterveyspuolella psykologi

• olikin.vale.lääkäri

Eli työkkäripsykologi olikin puoskari vai noitatohtori?

• realismi______

Työkyvytöntä työnhakijaa lyödään olantakaa?

• materialismi

Miksi et lyö takaisin, nenä sisään että silleen?

• Anttijapaavo

Poistaa karenssit

• yhtähelvettiä

Ikääntynyt vajaakuntoinen läheinen joutui kymmenisen vuotta sitten karenssiin ja pääsi takaisin kortistoon vasta täytettyään työssäoloehdon työkkärin osoittamassa pakkotyöpaikassa. Hän ei ymmärtänyt, että olisi pitänyt mennä heti työkkärin osoittamaan hänen taidoilleen sopimattomaan pakkotyöpaikkaan ja rangaistus tuli rankimman kautta. Mikään selitys ja valitus ei kohtuutonta päätöstä perunut, vaikka autoin häntä prosessissa.

Mikä kummallisinta, sekä työkkärin että kunnan virkamiehet ovat sanoneet, että hänen olisi pitänyt päästä eläkkeelle jo aikapäiviä sitten. Eläkeanomukset on kuitenkin hylätty sääntöjään lääkärinlausunnoista piittaamatta. Vasta nyt vuosikymmenien kyykytyksen jälkeen Lex Lindström 2 uhkaa tuoda helpotusta elämään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6624
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      64
      3726
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      125
      3101
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1843
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1567
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1464
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1427
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1359
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1051
    Aihe