Rosenlew jääkaappi-pakastin sulatti pakasteet, miksi ?

ApuaPakastinSulaa

Kaksi kerroksinen, ylhäällä normikokoinen jääkaappi ja alhaalla normikokoinen pakastin, alkoikin sitten itse sulattamaan itseään, vaikkei tuon pitäisi olla, mikään kovin uusi, eikä automaattinen.

Ylhäällä näkyy, vain kaksi pari merkintää, joissa toisessa on, on-merkki, eli pystyviiva ja siinä palaa valo, eli tarkoittaisi varmaankin sitä, että laite on päällä, sitten S-merkki, jonka alla nappula, joka voi olla enemmän, tai vähemmän pohjassa, mutta sitä, mitä se tarkoittaa, ei kerrota. Kirjain S - siis sen nappulan yläpuolella.

Tietääkö kukaan mitä on tehtävissä ja mistä johtuu ?

Pakasteet, marjat ja sienet sulaneet, ym ruoat, mitä oli pakastimessa, täytyy heittää menemään, sillä jääkaappi-pakastimen veden lorinaa muistuttava ääntely, alkoi jo eilen, mutta on voinut tietenkin alkaa jo aiemmin, en vain ole huomannut.

Onko jääkaappi rikki, vai mistä on kyse ?

4

6865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normiton

"normikokoinen jääkaappi"

Mitä normia tarkoitat?

• Anonyymi

Saitko selvyyden mitä se s tarkoittaa?? + mietin sitä itse juuri varmaan vastaavassa jääkaappi pakastin yhdistelmässä

• Anonyymi

Aika perusjuttu pakastimissa. Aina löytyy super/pikapakastus -nappi ja sille myös merkkivalo.

Käytännössä se S-nappi pakottaa kompressorin käymään koko tauotta, jolloin pakastin jäähtyy normaalia kylmemmäksi. Tämä pitäisi laittaa päälle jokunen tunti ennen kuin pakastimeen laitetaan pakastettavia tuotteita. Pois päältä viimeistään vuorokautta myöhemmin.

Kurlutukset ja lorinat sinällään normaalia ääntelyä kompressorin käydessä, mutta kone käy ja pakasteet sulaa silti = ei hyvä. Jotain on pahemman kerran vialla, mutta halvemman pään laitteita ei nykyään kannata korjata -> uutta tilalle.

• Anonyymi

Ja mihin ne vedet meni jotka sulanneista jäistä tuli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5830
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5333
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3014
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2088
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1992
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1653
    Aihe