Kun kunnon mies ei saa naista

karua.on

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä teksti nosti kyyneleet silmiini, uskon täysin tuon surun ja sattumisen. Pystyn hiukan samaistumaan, kun vuosia surin ja kipuilin lapsettomuuden kanssa. Olin päiväkodissa töissä, missä aina joku oli raskaana ja tuntui tuosta vaan saavan lapsia...

Minun tuskaa kuitenkin helpotti, että sain hoitaa sydämeni kyllyydestä muiden lapsia ja kyllä mä niitä tykkäsinkin. Joistain tietysti persoonansa mukaan ihan mahtavista viikareista erityisesti...

Niistä hankalistakin usein löytyi semmonen herttainen ihmisen taimi, kun otti kainaloon ja juteltiin asioista rauhassa..

Tuo mies oli vähän minusta hassu tässä kohtaa ;
      "JÄLKEENPÄIN olen miettinyt, että olin tuolloin hölmö, joka uskoi romanttiseen rakkauteen. Jotkut halusivat vain kokeilla siipiään ja liihottelivat kukasta kukkaan."

Ei ole hölmöä uskoa romanttiseen rakkauteen, on kuitenkin hölmöä uskoa että kaikista siihen olisi.

Eli ei pidä luovuttaa, vaan löytää se toinen joka uskoo romanttiseen rakkauteen. Niitä on!!!!

Tuo mies koki saaneensa rangaistuksen, niin varmaan moni kokee. Tehneensä vääriä asioita, sitten saa rangaistuksen..

Hän päätti siskon lapsille säästää, ei sekään huono ole...mikä sydämestä lähtee. Voi myös tukea lapsia ja nuoria tekemällä heidän parissa töitä tai osallistumalla johonkin porukkaan vahvuuksiensa mukaan, jossa voi olla kasvattajana ja ohjaajana...vaikka valmentajana. Se voi ja saattaa helpottaa lapsettomuuden tuskaa, vaikkei se sitä poista ettei ikinä näe ja koe omia lapsiaan...

Uskon silti, että on helpompaa tottua menettämään jokin haave jostain, kun konkreettisesti menettää vaikka se lapsi kun se siinä on ollut. Ainakin mulla näin,kun mietin taaksepäin...

• Minunkin sympatiani ovat kyllä vastentehtoisesti lapsettoman puolella. Tässä tapauksessa tosin kun henkilö on nelikymppinen mies, en usko, että mahdollisuus saada lapsia on ihan täysin menetettykään.

• Nainen39vee kirjoitti:

Minunkin sympatiani ovat kyllä vastentehtoisesti lapsettoman puolella. Tässä tapauksessa tosin kun henkilö on nelikymppinen mies, en usko, että mahdollisuus saada lapsia on ihan täysin menetettykään.

Joo ei hän vielä liian vanha ole. Tietysti jokainen tykönään kokee, että tässä kulkee mun raja ja luovuttaa...

Ihan tuttua. Niin mäkin olen tehnyt, luovuttanut ja pian sen jälkeen nähnyt pikkuisen pilkahduksen jotakin hyvästä ja tarttunut siihin, sitten onkin alkanut tulemaan niitä asioita elämään mistä luopui...

Ikään kuin no jos nyt sitten, vaikkei kumminkaan ja kas sehän osuikin " kultasuoneen" kuvainnollisesti...siks mä aina jankkaan, älä luovuta kestä vielä...☺️

Tottahan tietysti usko ihmeisiin on koetuksella, jos ihmeitä ei koskaan tapahdu..

Tuokin mies kun koittas vielä sen romanttisen rakkautensa kanssa..kuka tietää.

• Otsikkosi on harhaanjohtava. Kyllähän tekstistä oikein hyvin tulee ilmi, että "kunnon mies" on saanut naisia - ja että mahdollisuuksia vakavampiinkin suhteisiin on ollut, mutta ne eivät sitten häntä kiinnostaneet, kun hän halusi mieluummin useita suhteita. Ja että osa suhteista oli päättynytkin siihen, että tämä "kunnon mies" oli itse pettänyt.

• setäntäti

Sattuu varmasti. Ja sattuu vielä enemmän, kun näkee ex-kumppanin saaneen lapsia.

• kyllä.sattuu

Kyllä ja varsinkin kun se ex-kumppani on tehnyt ne lapset jonkun paskan kanssa.

• kyllä.sattuu kirjoitti:

Kyllä ja varsinkin kun se ex-kumppani on tehnyt ne lapset jonkun paskan kanssa.

Tuo nyt ei auta mitään eikä mitenkään. Ei noin voi ajatella, että ne kuulus sulle eikä sille paskalle. Kohdista katse johonkin ihmiseen, jonka kanssa ei tarvi paskasta kadehtia. :)

• Päläpälä kirjoitti:

Tuo nyt ei auta mitään eikä mitenkään. Ei noin voi ajatella, että ne kuulus sulle eikä sille paskalle. Kohdista katse johonkin ihmiseen, jonka kanssa ei tarvi paskasta kadehtia. :)

Taino sen tajuan, jos ne lapset kärsii siitä paskasta isästä tai äidistä, että se ketuttaa.

• Kaisanoasaa

Kunnollinen mies ei kelpaa naisille. Naiset haluu vain väkivaltaisia miehiä.

• Kaisanoasaa

Onko palstan naisilla lapsia jännämiesten kanssa jo. Varmaan ainakin haaveilette jännämiehenne kanssa lapsista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94