Toisin kuin Suomessa Japanissa myös monet naiset ovat kolmikymppisinä neitsyeitä.
https://yle.fi/uutiset/3-10727839
Yhä useampi kolmikymppinen japanilainen on neitsyt
15
62
Vastaukset
- Elämämuuttuu
Tämä voi olla tulevaisuutta täälläkin? Miehet hölmöilee ja saavat tyytyä maksullisiin naisiin tai omaan käteen. Vastuu vs. vastuuttomuus.
- feministilehmä
Miesten syytä kaikki!!!
- eriasia
Japanissa eivät halua parisuhteita haitaksi kun täällä taas ätmit uhriutuvat ja ruikuttavat.
- rupsrups
Suomipimuista on harva kolmetoistavuotias neitsyt. Tytöt näkee ylipainoisesta rupsahtaneesta äidistään, millainen tulevaisuus odottaa, joten parasta hyödyntää kehoaan ajoissa, kun käy vielä kaupaksi.
- ätmiysperiytyvää
Ja ätmit katselleet isäänsä?
Kommenttisi on propagandaa. Ei nimittäin pidä paikkaansa.
Siksi toisekseen, niin paljon kuin haluat uskotella kaiken pahan naissukupuolesta, jättäisit edes lapset rauhaan. Ei he täällä ole puolustautumassa. Joku keskenkasvuinen älykääpiö vielä uskoo juttuihisi.
- Kumma.maa
"Sen mukaan 30–34-vuotiaista miehistä 12,7 prosenttia ei ollut harrastanut heteroseksiä kertaakaan elämänsä aikana. Naisilla vastaava luku oli 11,9. "
Ei tunnu seksi kiinnostavan oikein ketään. Mitä ne on siellä juomaveteen sekoittanut?- faktathaltuun
Eli tuon verran on homoja ja aseksuaaleja yhteensä.
Sitä vähän alle 90 prosenttia heteroseksi kiinnostaa.
Nyt se on sitten todistettu. DarkFear ei ole Peris, kun se on japsi. Ettäs tiiätte!
- Pillujen--asiantuntija
Suomessa varmaan 30-50 v miehistä 60 % on ätmejä. Täällä naiset on todella nirsoja joten miehet ei saa pillua.
- ewfvcxvwedssdvcx
Ai että nelikymppisistä yli puolet on neitsytsetiä, silloin teitä ätmejä pitäisi olla joka nurkka täynnä.
Eipä kai se mitään nirsoutta ole, jos ätmit eivät kiinnosta. Eikö nirsouden pitänyt tarkoittaa sitä, että joku periaatteessa varsin hyvä vaihtoehto ei kelpaa - eihän nirsous sitä tarkoita, ettei halua huonoa.
- KuonaYhteiskunnalle
Alinta tasoa on äidin kanssa asuva sinkku mies.
- wanhaämmä
Tuohon mennään kovaa vauhtia täälläkin. Kohta on pakko olla 16 tuntia päivässä töissä, että saa elämisensä maksettua. Ei siinä seksi enää tule mieleen, kun vaihtoehto on nukkuminen.
Äänestäkää vaan persuja ja muita oikeistolaisia, puusilmät, niin tuota saatte.- he56h
Ei kun äänestämme vasemmistoa. Sitten ei tarvitse käydä ollenkaan töissä ja rahaa tulee taikaseinästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916