Olisin siis vuoden päästä 15v. Olen katsellut Derbi Sendaa. Saako hyvän sendan alle 800e joka toimii max olisi pientä remppaa. Kaveri sano että kaikkiha derbejä haukkuu mutta lopuks iha hyvä se olisi.
Onko Derbi kannattava hankinta käytettynä?
8
221
Vastaukset
- Vilho.Tepsa
Korjaan olisiko hyvä derbi senda alle 800e
- Jutustelija1
Helposti. Saat sellaisen joka ei vaadi kuin ajoa.
- derbileipoo
riippuu hinnasta
- 3243243244
Sähköviat tuntuvat olevan ainakin yksi Derbien kuuluisista kirouksista. Kannattaa ottaa vuosimallien tyyppivioista selvää. Suosittelen kysymään asiasta esim. motot.net foorumilta.
- Jutustelija1
Monet niistä välttää kun ei räpellä sähköjen kanssa. Eli ei siis muuntele vilkkuja tai valoja ynnä muuta tai kilpivaloja.
- eihyvämies
Nuo kuuluisat sähköviat on vain myytti, varmaan yli 15 tutulla on derbi ja ei kenelläkään niitä sähkövikoja ole.
Itselläkin on derbi ollut ja vaikka vilkut oli suoraan saksilla poikkastu ja takavalo vaihdettu niin ei siinä yhtään vikaa sähköissä ollut
Derbin sähköt on täysin moitteettomat, kunhan kukaan jonne ei ole mennyt pilaamaan niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271