Vappuaattona 30.4.2019 klo.18:00 kaikki 🌈rakkaat bilettämään 🥂 Kivirannan pumppulinnalleni.
Kyytiä vailla olevat. Bussi lähtee Terveetkädet aukiolta 17:30.
TV. Arvo 🌈
Vappu bileet
16
86
Vastaukset
Kovasti tuossa Penan kanssa mietittiin, jotta pittäähän meän Arvon Pomppulinnan vappubileisiin tulla.
Eihän siellä seudulla kohta mitään eloa olis jossei Arvo hyvä niitä juhliansa järjestele?
Pena se tossa äsken hokas, jotta olisko Pomppulinnasta kilpailijaa sille Kemin ympärivuotiselle lumilinnalle?
Tuomma vähän ideaehdotuksia mukana ja eiköhän se rahotuspuolikin ole helposti järjestettävissä.
Joten vappuna näemmä.
M. A. Nummista lainaten:
"Kumipallona luokses pompin taas.
Kumipallona luokses pompin taas, ahahahaa." 💞- Anonyymi
Onko se vain Suomalaisille meitäkin olisi tulossa muista maits vierahista ?
https://www.youtube.com/watch?v=VlBbRxnQTHg&feature=youtu.beOvat terve tulleita, mutta tiettävästi heitä ei kiinnosta saati olisi uskontonsa puitteissa edes sallittua tällainen ryhmäponpinta.
Tule sie ainaski, lähtee niska ja selkäjumit pitkäksi aikaa. 😇
TV Arvo
Takuulla tulossa olen ja tuon mukanani pari kiloo peuran paisteja. Saamma siinä vähän energiaa, jotta jaksaa. 😉
- Anonyymi
Peuran paistia ja tippaleipiä. Minä Anonyyminä taidan tulla kans.
Arvo arvoiseni, tottahan toki tulen. Onhan tippaleipiä? 👄
Tilaisuutesi ovat aina niin intellektuellisen päätä huimaavan ihania.
Tulemme.- Anonyymi
Ihana älymystön edustaja, ihan rupee stondaan.
- Anonyymi
Onko Räihän rieskaa tarjolla, muuten en tuu.
- Anonyymi
Eikös se ole pakolaisille tervetuloa juhla ne karkotuksen saaneet raiskaajat !
- Anonyymi
Arvo tuolla jo vastasikin, ettei kyseiset henkilöt ole kiinnostuneita, mutta kansainvälisyys on OK?
Näin olin ymmärtävinäni?
Kiitoksia kaikille mukana olleille. 👄 Juhannuksena taas pomppulinnaan iloittelemaan.
Ilmoittelen juhlista tarkemmin.
Lämpöisempää kevättä kaikille.
TV. Arvo- Anonyymi
Olipa taas haaskaa killa naarattaa.
- Anonyymi
no jos miekin tuun.
taian ottaa Kaalo veljen ja Roosa siskopuolen mukkaan.
a käy vissiin noin? - Anonyymi
Linja-autoasema takasin ja vojakkalan koulu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022