naiset kumpi parempi

Anonyymi

tissit ritsikoissa vai ilman rintsikoita eli vapaasti saisi heilua ei kummassa on parempi olla ja liikkua

18

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilman on mukavempi, ei ehkä nätimpi. Mutta mukavempi. Varmaan tääkin on tottumiskysymyskin.

• Anonyymi

Kyllä isot heiluvat tissit ovat mukavammat katsella miesten mielestä.

• Anonyymi

tissit on aina kauniita ja ihania ja kotona voi antaa niiden olla ilman rintsikoita ja paitaa ihanaa paljaat tissit

• Anonyymi

voisitko laittaa tissikuvan rintsikoilla ja ilman että nähtäisiin ero eli kumpi on parempi katsella

• Anonyymi kirjoitti:

tissit on aina kauniita ja ihania ja kotona voi antaa niiden olla ilman rintsikoita ja paitaa ihanaa paljaat tissit

No kyllä mä ny paitaa kumminkin pidän, etten ihan lollot paljaana kirmaa. Paitsi sillon, kun suihkusta käppäilen tai vaatteita vaihdan. Äiskä aikoinaan hillu tissisillään, kun oli kuuma ja mua se aina vähän häiritsi, niin jotenkin aattelen että ehkä mun lapsiakin saattaa häiritä, jos mä oon ihan rinnat paljaana pitkin päivää.

Sillon kun kahdestaan oltiin miehen kanssa, sasttoi heilua alastikin pitkin päivää. :D

• Anonyymi

Kunnon lollot musiikin tahdissa heiluvat lollot yökerhon tanssilattialla herättävät mielenkiinnon. Rintsikat voi jäädä arkikäyttöön.

t. Narumyyjä

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Tissit ristissä..ja perseet olalla..

• Anonyymi

Ätmit vois kyllä tunkea miestissinsä rintsikohin, niin lisäisi kiinnostavuutta kovasti. Mieluiten sellaisiin pitsisiin ja vähän liian pieniin.

Sit läpinäkyvän ohut teepaita, niin kiinnostus on taattu.

• Minusta kummin vaan on mukava olla.

• Anonyymi

On ihanaa, että naisetkin ovat kautta historian olleet sitä mieltä, että rinnat ovat tarkoitettu miesten huomion saamiseen ja siinä sivussa vauvan imettämiseen.

• Kyllä rinnat kupeissaan paremmat eivät ole kiva hyppiessä ilman.

• Anonyymi

Naisten velvollisuus on hytkytellä tissejään miesten iloksi.

t. JokaisellaRooli

• Anonyymi

Menin viime viikolla Prismaan ja siinä tuli nainen vastaan lapsensa kanssa.
        Rintojen pinnat näkyivät, kun nainen mennä tohelsi ja hytkyivät naisella rinnat, silleen tutisivat, kuin lihahyytelö aladoopi.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi

No mitähän helvettiä se sullekin kuuluu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      203
      5958
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2695
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2252
    4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      41
      1972
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1769
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1404
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1387
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1311
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      34
      1262
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      997
    Aihe