tissit ritsikoissa vai ilman rintsikoita eli vapaasti saisi heilua ei kummassa on parempi olla ja liikkua
naiset kumpi parempi
18
239
Vastaukset
Ilman on mukavempi, ei ehkä nätimpi. Mutta mukavempi. Varmaan tääkin on tottumiskysymyskin.
- Anonyymi
Kyllä isot heiluvat tissit ovat mukavammat katsella miesten mielestä.
- Anonyymi
tissit on aina kauniita ja ihania ja kotona voi antaa niiden olla ilman rintsikoita ja paitaa ihanaa paljaat tissit
- Anonyymi
voisitko laittaa tissikuvan rintsikoilla ja ilman että nähtäisiin ero eli kumpi on parempi katsella
Anonyymi kirjoitti:
tissit on aina kauniita ja ihania ja kotona voi antaa niiden olla ilman rintsikoita ja paitaa ihanaa paljaat tissit
No kyllä mä ny paitaa kumminkin pidän, etten ihan lollot paljaana kirmaa. Paitsi sillon, kun suihkusta käppäilen tai vaatteita vaihdan. Äiskä aikoinaan hillu tissisillään, kun oli kuuma ja mua se aina vähän häiritsi, niin jotenkin aattelen että ehkä mun lapsiakin saattaa häiritä, jos mä oon ihan rinnat paljaana pitkin päivää.
Sillon kun kahdestaan oltiin miehen kanssa, sasttoi heilua alastikin pitkin päivää. :D
- Anonyymi
Kunnon lollot musiikin tahdissa heiluvat lollot yökerhon tanssilattialla herättävät mielenkiinnon. Rintsikat voi jäädä arkikäyttöön.
t. Narumyyjä- Anonyymi
Tuollaiset hötkyvät lollot kiinnittävät huomion.
https://www.youtube.com/watch?v=BUzH_zEip-Q&list=PLRVVtqqtm4GEzZXilXrfvpWOaeoPQXfnH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=BUzH_zEip-Q&list=PLRVVtqqtm4GEzZXilXrfvpWOaeoPQXfnHNyt on hyvät utareet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=BUzH_zEip-Q&list=PLRVVtqqtm4GEzZXilXrfvpWOaeoPQXfnHNo miten tuo nainen näkee omaa pimperoaan, kun valtavat utareet on näkyvyyden edessä.
t. Ätmi utelee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on hyvät utareet.
Tuossa kanssa hyvät hinkit.
https://www.youtube.com/watch?v=y8SBgv84RII
Tissit ristissä..ja perseet olalla..
- Anonyymi
Ätmit vois kyllä tunkea miestissinsä rintsikohin, niin lisäisi kiinnostavuutta kovasti. Mieluiten sellaisiin pitsisiin ja vähän liian pieniin.
Sit läpinäkyvän ohut teepaita, niin kiinnostus on taattu. Minusta kummin vaan on mukava olla.
- Anonyymi
On ihanaa, että naisetkin ovat kautta historian olleet sitä mieltä, että rinnat ovat tarkoitettu miesten huomion saamiseen ja siinä sivussa vauvan imettämiseen.
Kyllä rinnat kupeissaan paremmat eivät ole kiva hyppiessä ilman.
- Anonyymi
Naisten velvollisuus on hytkytellä tissejään miesten iloksi.
t. JokaisellaRooli- Anonyymi
Menin viime viikolla Prismaan ja siinä tuli nainen vastaan lapsensa kanssa.
Rintojen pinnat näkyivät, kun nainen mennä tohelsi ja hytkyivät naisella rinnat, silleen tutisivat, kuin lihahyytelö aladoopi.
t. Ätmi toteaa
- Anonyymi
No mitähän helvettiä se sullekin kuuluu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271