Gigantti teki hyvän tarjouksen, uskaltaako tarttua. Eli onko kaappien laatu hyvää? Kestääkö mekanismita? Integra olisi ehkä tulossa. En niinkään halua tietää toimitus/asennusongelmista vaan nimenomaan laadusta.
Epoq-keittiön laatu?
Anonyymi
2
496
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on kaksi Epoq keittiötä ollut nyt nelisen vuotta, toinen kotona ja toinen mökillä. Tosi hyvin ovat toimineet ja tyytyväinen olen ollut. Sanoisin että reippaasti keskitasoa parempaa. Mulla tosin oli ammattiasentajat tekemässä, jolla on iso vaikutus kanssa.
- Anonyymi
Nyt vuoden ollut epoq keittiö käytössä. Eipä löydy moitittavaa. Kaikki toimii kuten pitää. Laatikostojen mekanismit jämäkkää tekoa. Kyllä tätä voi suositella. Ainoa miinus on kasaus jos itse aikoo sen tehdä. Meillä sen hoiti ammattilaiset ja ehkä parempi niin kun sitä tavaran määrää alussa katsoi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697