ku juttelee niide kans..se raamatusta Herran kauhu mikä pitelee venäläisiä ja se tunne et jos venäläinen tulee tänne ni täältä pesee...huomaa sen hyvin erottavana tekijänä et kumpiki on toista vastaa mut kumpikaan ei tee mitään, mikä on maailma kuulu ny...
kute sano ,ei koskaan enään... jumala suojelee meitä
hyvin näkee et venäläiset pelkää meitä
5
77
Vastaukset
- Anonyymi
enkä minä pelkää noita venäläisiä vaikka olis 10 kertaa armada mitä niil on...joko voitetaan tai kuollaan...mut ainaki viimeseen taistellaan..ei koskaan enää mitä isät ja äidit joutu kohtaan isovihan aikaa mitkä kylmästi raiskattii ja tapettii vapaasti ilma apua 7 vuotta...usko jumalaan ja loppuun asti taistellaan ja hyvi asiat menee..tai kuollaan yrittäessä
- Anonyymi
ja jos näin paljon on rohkeutta on näin langenneella..kuin paljon minua paremmilla..? mut mä olin oikeassa tosta herran kauhusta mikä pitelee venäläisiä, aivan kuin israelilaiset sillo mikä piteli viholisia hyökkäämästä sinne...mitä sitten kun sitä pelkoa ei enää ole..?
- Anonyymi
Venäjän Putinia kauhistuttaa NATO.
Putin kammoaa demokraattisia NATO-maita, koska niissä Putinin kaltainen mafioso pidätettäisiin ja hän menettäisi kaiken omalta kansaltaan ja muilta kansoilta ryöväämänsä omaisuuden. - Anonyymi
jos me liityttäs natoon ni se lisäis venäjän ongelmia aikalailla koska sillo venäjä pitäs puolustaa myös koko suomen kans jakamaa rajaa aseilla, mikä vetäs venäjä puolustukse liian pitkäksi siksi ei natoa, koska se käytännössä pakottaa venäjä sota aikana valtaamaan suome..eikä nato muutenkaa ole puolustusliitto vaan läntise valla liitto, joka ei kuulu meille...ja ku ollaa neutraaleja meillä on moraaline etuoikeus..enemmä vaan rahaa turhasta omaan sotilaalliseen voimaa ja kyllä me pärjätään...
- Anonyymi
Putin nimesi valtaisaa tuhoa aiheuttavan ydinaseensa Sataniksi.
On varmaa, että Satan saapuu Moskovaan vastaamaan kutsuunsa.
Toivottavasti et ole silloin siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356198Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492735Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne542574- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651435- 821434
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o251341Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351301Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091017