Volkswagenin huono laatu johti Laakkosen luopumiseen:
Leike:
"Kauppahuone Laakkosen suurimpiin merkkiedustuksiin kuuluu muun muassa dieselskandaalin aiheuttanut Volkswagen. Dieselvolkkareiden korjaaminen päästömääräysten mukaisiksi on teettänyt paljon työtä ja muutenkin takuutöitä on siunaantunut runsaasti saman konsernin tuotteille."
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/te-autokauppias-laakkosen-tulos-rysahti-tappiolle-takuukorjaukset-rokottivat-autokauppiasta/ca95ad00-6e97-3abd-bc76-4fed5a4acd02
Laakkonen luopui Vw:stä niiden huonon laadun aiheuttamien kustannusten vuoksi
29
98
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossakin artikkelissa mainittiin ja ihmeteltiin että olisiko kuitenkin joku muu syy oikeasti kun tuo takuujutska.
Ja entäpä sitten, ei tuokaan vaikuta autoilijan arkeen mitenkään.- Anonyymi
Kylläpä kiusaa kaikki K Autoa, ihme että he edes älähtää kun firma rypee rahassa, mullekin lupasivat 270 000 ja tiedustelivat että olenko varma että se riittää ja ettet vaam kohta ole pyytämässä lisää. Lupasin olla kiltisti ja samoin heille että en ole sellainen ahne sika kuin te.
- Anonyymi
Kyllä siinä jämpti syy kerrottiin, volkkareiden myynnistä ja korjaamisesta ei tienaa mitään koska VW edustajat ovat K Auton orjia.
Toisaalta VAGArena ja Suomi24 kirjoitukset on vieneet asiakkaat laatuautojen eli Toyotan ja Ooppelin myymälöihin. Uudet Camry ja Corolla putsaavat pöydän 2019, niitä myydään paljon, varsinkin Camry on hyvän näköne auto, siinä Passat kalpenee.- Anonyymi
Niin kuka kertoi ja kertoiko ihan totuutta, sillä nuo asiat ovat yleensä herkkiä ja jos myynti on mielessä niin harvoin kerrotaan että huono diili. Hölmö.
- Anonyymi
Osti nyt Fordin oikeudet, yksi syy siihen on että Ford omistaa suurimman osan hybridien teosta, jota en ymmärrä koska hybridit täyttä paskaa.
Nyt alkaa jengi tajuta kuinka huippuja Fordit on ja kuinka hyviä ne on ajaa ja kestää enemmän kun yksikään saksan mopo.
Menkää koeajaan niin tiedätte että paljon parempi ajaa kun WV.- Anonyymi
Missäs ne Euroopan Fordit tehdään?
- Anonyymi
"Nyt alkaa jengi tajuta kuinka huippuja Fordit on ja kuinka hyviä ne on ajaa ja kestää enemmän kun yksikään saksan mopo."
Juuri ilmestynyt Tuulilasi vertaili farkkumallisia Skoda Octaviaa, Kia Ceedia ja Ford Focusta. Focus jäi joukon viimeiseksi (tastaajienkin yllätykseksi) ja erityisesti ihmeteltiin melko keskinkertaista ajettavuutta muihin verrattuina. Jopa Kia oli ajettavuudeltaan parempi kuin Ford Focus.
VAG-konsernin Skoda taas voitti jälleen kerran vertailun vaikka oli joukon selkeästi vanhin malli joka uudistuu jo seuraavan vuoden sisällä.
- Anonyymi
Kyllä K Autoa nyt harmittaa, joutuu yksin painimaan vw romujen kanssa.
Vuonna 2012 LänsiAuto rakensi 8 miljoonaa maksaneen VW autotalon Kotkaan, Edusti Volkkaria 6 vuotta kunnes tänä keväänä raskaiden taåpipiden jälkeen luopui leikistä. Hölmöläisten hommaa.- Anonyymi
VW ja raskaat tappiot. Tuttu juttu täälläkin.
T. Laakkonen - Anonyymi
"Kyllä K Autoa nyt harmittaa, joutuu yksin painimaan vw romujen kanssa."
Harmittaa? K Autohan osti ihan rahalla Laakkoselta tuon edustuksen. Ei kai kukaan maksa asiasta joka harmittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä K Autoa nyt harmittaa, joutuu yksin painimaan vw romujen kanssa."
Harmittaa? K Autohan osti ihan rahalla Laakkoselta tuon edustuksen. Ei kai kukaan maksa asiasta joka harmittaa.Hintaa ei ole julkaistu, kertooko jotain? VW-ongelmat ainakin pääosin salailusta huolimatta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hintaa ei ole julkaistu, kertooko jotain? VW-ongelmat ainakin pääosin salailusta huolimatta!
"Hintaa ei ole julkaistu, kertooko jotain? "
Ei. Nämä ostohinnat ovat lähes aina yrityssalaisuuksia joita ei julkaista. Vain täysin avoimet osakkeiden ostotarjoukset isoissa pörssiyhtiöissä ovat julkisia, muut maksutavat lähes aina vain yritysten välistä tietoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hintaa ei ole julkaistu, kertooko jotain? "
Ei. Nämä ostohinnat ovat lähes aina yrityssalaisuuksia joita ei julkaista. Vain täysin avoimet osakkeiden ostotarjoukset isoissa pörssiyhtiöissä ovat julkisia, muut maksutavat lähes aina vain yritysten välistä tietoa.Tottakai ne on salaisuuksia jos pystytään ja halutaan salata. Eikä syytä kerrota, miksi halutaan, eikä sitäkään, miksi halutaan eroon ongelmasta. Kansa kyllä .tietää, ainakin autojen päälle ymmärtävät. Kuka haluaa selitellä vuodesta toiseen "hyviä diilejä" ja huijausohjelman vaikutusta niska punoittaen. Veljeily ja kumppanuus huijarin kanssa ei vaan sovi rehellisen suomalaiseen yrityskulttuuriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai ne on salaisuuksia jos pystytään ja halutaan salata. Eikä syytä kerrota, miksi halutaan, eikä sitäkään, miksi halutaan eroon ongelmasta. Kansa kyllä .tietää, ainakin autojen päälle ymmärtävät. Kuka haluaa selitellä vuodesta toiseen "hyviä diilejä" ja huijausohjelman vaikutusta niska punoittaen. Veljeily ja kumppanuus huijarin kanssa ei vaan sovi rehellisen suomalaiseen yrityskulttuuriin.
"Tottakai ne on salaisuuksia jos pystytään ja halutaan salata."
Ja ne halutaan 99 prosenttisesti salata ihan vain jotta pidetään ne omat liikesalaisuudet kilpailijoilta piilossa. Ja tämä pätee ihan kaikilla aloilla.
- Anonyymi
Taas uusi aloitus samasta aiheesta.
Ostetut liiketoimet tuotti viime vuonna 5.4m€ voittoa. Riittääkö se?
Toiminta ei kuitenkaan ollut "raskaasti" tappiollista, kuten trollit väittää.- Anonyymi
Ei trollit väitä mitään. Tuloslaskelma ja tase kertoo totuuden.
- Anonyymi
Kyllä VW tuotteet vie turmioon niin myyjät kuin asiakkaat, yhteisellä asialla K Autoa ja konsernia vastassa ollaan. Voidaan todeta että kiva kun kävitte, mutta nyt voisitte keskittyä vaikka sinne Afrikan kehittyville markkinoille, täällä teille ei enää ole kysyntää.
Ohi on VW.- Anonyymi
Eivätköhän aikuiset ihmiset osaa ihan ilman sinun holhoustakin päättää että mitä haluavat ostaa ja mitä eivät. Ja mitäse muutenkaan sinulle kuuluu?
- Anonyymi
Minä aitan iham mielelläni, tuskim se teitä haittaa vai haittaako? Onham se tietysti karua lukea totuus netistä ja yrittää sitten kehua romua minkä kerkee. Netti on kuin luotu päätöksenteon apuvälineeksi. Itse luotin joskus VW omakehuun, nykyään luen faktat netistä koska totuus tulee asiakkailta, paras totuus meiltä entisiltä, koska ei ole se romu enää riesana eikä tarvi pelätä källeenmyyntiarvon putoamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä aitan iham mielelläni, tuskim se teitä haittaa vai haittaako? Onham se tietysti karua lukea totuus netistä ja yrittää sitten kehua romua minkä kerkee. Netti on kuin luotu päätöksenteon apuvälineeksi. Itse luotin joskus VW omakehuun, nykyään luen faktat netistä koska totuus tulee asiakkailta, paras totuus meiltä entisiltä, koska ei ole se romu enää riesana eikä tarvi pelätä källeenmyyntiarvon putoamista.
Uskon toki nettikirjoituksiin silloin kun niissä on kerrottu ihan oikeasti se omistettu malli, milloin ostettu, mitä vikoja milloinkin ja missä korjattu jne.
Mutta nämä "VW on p*aska" ovat aivan yhtä tyhjän kanssa. Niitä voi vääntää kuka vain netin täyteen ja vääntääkin...
- Anonyymi
Ai, sä kuvittelet että täällä on volkkarin kehuja samalla lailla, kuin tojopalstalla uskovaisia. Vähemmän täällä on kehuja, vain asiasta puhujia ja trollien paskanjauhannan oikaisijoita.
- Anonyymi
Jos myy hyvin ei ehdi nettiä vahtimaan mutta kun huijaa niin on pakko vahtia jos joku vaikka kertoo netissä kuinka sitä oli huijattu. Jos laatu on heikkoa siitä kerrotaan muille. Toyota tai Opel palstaa en lue koska tiedän että molemmat on helvetin hyviä autoja.
Tänne ei siis tulla kehumaan vaan vittuilemaan ja tuomaan esille VW paskalaatu ja K Auto asiakaskusetukset.
- Anonyymi
"Muutenkin takuutöitä on siunaantunut saman konsernin tuotteille"
Semmosta premiumpaskaa se VAG tuottaa että pakko lopettaa niiden myynti kun muuten painuu tulos tappiolle.
Tulkaa nyt vaginistit selittelee... - Anonyymi
Laakkonen aloittanut yt neuvottelut, 30 turhaa myyjää joita ei vw kaupassa voitu sijoittaa. Tätä on bisnes, sen sijaan että myytäis halvemmalla ja enemmän, niin säästetään mieluummin henkilöstö kuluissa. No joo ejlä taustalla kuitenkin muuta kuin heikko VW laatu, Laakkonen on tunnettu siitä että ei vaihtoautoista juurinmitään hyvitä. Itse taannoin kyselin tarjousta ja vaihdossa olisivat saaneet 1,5 vuotta vanhan auton, juu vaihtohyvitys hinta oli 10500 euroa alle uuden auton hinta, aika rajusti suli auton arvo heillä kum muualta sai 4-5 tonnia paremman tarjouksen. En ole sen koomin kyselly mitään Laakkoselta, oli vielä helevetin leuhka myyjä.
- Anonyymi
Vw kaupassahan myyjät meni mukana.
Eri talo kysymyksessä. Ota selvää ennenkuin kirjoittelet tyhmiä.- Anonyymi
Itse asiassa 90 myyjää saa kenkää. Vitum hyvä homma, on ne niin lesoja jätkiä. Aktiivimalli tulee nyt tutuksi poikasille, saattaa tajuntaan puskea ajatus siitä että olisko pitäny tehdä kauppoja lesoilun sijasta.
- Anonyymi
Lada kestää vw ei
- Anonyymi
Vw on riski
- Anonyymi
Ilmastoaivopesu ahdistaa monia hyviä autonvalmistajia. VW on tehnyt vuosia ihan laadukkaita autoja ja suomalaiset ovat ottaneet ne hyvin vastaan. Jopa Poliisilla on käytössään ollut vuosia VW autoja. Kuitenkin on olemassa kaksi asiaa joita ei pitäisi edes yrittää yhdistää, auto ja luonnonsuojelu. Saasteetonta autoa ei ole eikä tule. Auton valmistaminen jo tuottaa saasteita. Ja tuo mitä kutsutaan "saasteiksi" on teollisuuden ylijäämätuotetta, jota ei osata jälleenkäsitellä. Jos osattaisiin, niin sillä tehtäisiin rahaa. Meikäläisen anoppi on liki 80-vuotias. Autoja on ollut hänen elinaikanaan monenlaisia ja merkkisiä. Aina on tullut kevät, kesä, syksy ja talvi. On ollut lämpimämpiä talvia ja kylmiä kesiä. Maapallo on sitä. Ihminen on vain pieni osanen kokonaisuutta käryttävine tehtaineen. Auto jossa on katalysaattorit ja hiukkasloukut ym. on varmasti yksi pienimmistä ongelmista. Pitäisi ensin iskeä varsinaisiin ongelmakohtiin ja vasta sitten puuttua sellaiseen, joka on sadan vuoden aikana kehittynyt roimasti. Esim. sama sata vuotta on uusien vuosien aikaan ammuttu tuhansia kiloja räjähteitä ilmakehään. Kun Lähi-idässä menee jokin poskelleen annetaan tulta munille, ja siitä tulee mielettömät määrät saasteita ja hajoamistuotteita ilmakehään. Jokainen päivä, jokainen minuutti jossain päin maapalloa nousee suihkuturbiinikäyttöinen matkustaja tai tavarankuljetuslentokone ilmaan. Jokainen minuutti jossain päin maailmaa lähtee polttoöljykäyttöinen laiva satamasta merelle. ... Jokainen sekunti jossain päin maailmaa joku sytyttää tupakan, josta irtoaa ilmaan nokea häkää ja esim. formaldehydiä. Eli hyvin kyseenalaista on alkaa saarnaamaan ja vaatimaan autoiluun lisää tiukennuksia ym. pakotteita autoilijoille, kun samaan aikaan ilmaan syydetään takuulla huomattavampia päästöjä, kuin mitä naapurin volkkarin katin läpi huokaisee aamulla töihin lähtiessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077