Olen islamista kiinnostunut nainen, kaipaisin ystäviä ajatustenvaihtoon arkisiin asioihin että uskoon liittyvistä asioista. En tunne muslimeja ja haluaisin löytää ihmisiä, jotka jakavat uskonnon osalta samat arvot kanssani.
Mistä saisin ystäviä tai pääsisin tutustumaan muihin muslimeihin? Paikassa jossa asun ei ole moskeijaa tms lähellä enkä toisaalta yksin osaisikaan sinne lähteä, enkä ole löytänyt muutakaan toimintaa tms.
Tuntuu, ettei netissä saa enää lainkaan neutraalia keskustelua aikaiseksi islamiin liittyen, vaan ketju tai viestit poistuvat nopeasti.
Mistä muslimiystäviä?
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
Täällä ei saa kaiketi omia sähköpostiosoitteita muuten tuoda julki, mutta ei kai sama voi koskea myös suomi24-sähköpostiosoitteita, jotka ovat nimimerkki miukumauku suomi...
Olen nuori naisihminen, joka kääntyi eli palasi islamiin 2010, pyöriteltyäni asiaa mielessäni vuoden, pari.Rekisteröidyin tänne itsekin, jos täällä ei kerran saa sähköpostiaan kertoa.
Itsekin olen vuosia asiaa mielessäni pyörittänyt, se tuntuu aina vain oikeammalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757