Kerran googlettelin ja löytyi yksi seura mikälie. Ketään muita joka seuraa taolaisuuden joitain oppeja muttei välttämättä itse uskontoa? En ole koskaan ymmärtänyt uskontojen päälle mutta olen saanut elämänlaatua paremmaksi parilla opilla kuten tasapaino ja itsensä kuunteleminen.
Taolaisuus Suomessa
3
195
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse kallellaan zeniin tai buddhalaisuuten ylensä, mutta kyllä esimerkiksi Tao Te Ching on todella vaikuttava ja henkisesti haastava teos, joka avaa zenin (tai kiinalaisittain chan) taustalla olevaa maailmaa.
- Anonyymi
Sama juttu. Pidän taolaisesta filosofiasta, mutta en niinkään siitä uskonnosta. Joitain taolaisuudesta kiinnostuneita löytyy tai chi harrastuksen kautta ainakin, mahdollisesti muistakin kamppailulajeista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721