Tuo sinisten irtautuminen Perussuomalaisista ja hakeutuminen henkilökohtaisen hyvän perässä Juha Sipilän äänettömiksi yhtiömiehiksi on syöpään verrattava häiriötila suomalaisessa politiikassa.
Onneksi Suomen kansa näytti sinisille, mitä pettureista ajatellaan!
Sininen tulevaisuus kuin syöpä politiikassa!
6
105
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sentään! Oletko luullut että sinisten jäsenet olisivat kaikki pettureita?Ei kaikki ollut. Itse en ollut PS jäsen tai en ole äänestänyt perussuomalaista. Taisit olla itse PS jäsen. Mitta on tullut täyteen PS jäseneiden haukkumisen vuoksi. Minun on vuoro sanoa suoraan haukkumisille että Menkää lastentarhaan!
- Anonyymi
Kyllä yleisön silmissä jokainen sininen näyttäytyi epärehellisenä poliittisena vehkeilijänä ja petturina. Politiikassa asia on niin kuin se näyttää.
- Anonyymi
Uskotteko todella Mediaa? Media ei ole ainakin rehellinen koko suomelle. Voi että! Teiltä meni uskottavuus. Ei kannata usko mitä media sanoo. Ikävää kyllä että uskoitte tosiaan mediaa .
- Anonyymi
Sininen tulevaisuus oli/on porsaslauma, jolle oikeassa olemisesta nauttiva iso-sika on ylipappi. Porsaat menivät kiltisti ylipappi iso-sian alttarille uhriksi. Iso-sika nauttii rukousaamiaista, nauraen ja röhkien porsaiden uhrautuvaisuudelle ja typeryydelle. Varmasti sinisissä on "hyviäkin tyyppejä" ja varmaan jollakin voi olla järkeviäkin mielipiteitä, mutta miten sellaisiinkaan voi luottaa!?
- Anonyymi
Aivan. Onneksi saattohoito on jo pitkällä.
- Anonyymi
Lihavimmat rotat ovat jo jättäneet uppoavan laivan. Siellä vielä se tyttö yrittää jotakin vippasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1654347Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372504- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.116862