Tapahtui pieni onnettomuus,olin lähdössä peruuttamaan parkkipaikalta, liikuin ensin muutaman metrin ja pysähdyin,samassa auto törmäsi autoni kuskinpuoleiseen takaoveen,auto tuli siis minun kaistalleni. Poliisit tuli paikalle ja totesivat toisen osapuolen syylliseksi ja hän sai suullisen varoituksen ja myönsi myös itse syyllisyytensä. Nyt kävi kuitenkin niin että vastapuolen vakuutusyhtiö(Pohjantähti) katsoi että molemmat olivat yhtä syyllisiä ja maksut menee puoliksi,toiseen autoon ei juurikaan tullut mitään vahinkoja,itse joudun myös maksamaan omavastuun ja menetä osan bonuksista. Onneksi ei yhtään ketuta🤬
Vakuutusyhtiöissä eroa korvattavuudessa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797