rukoilleet suomen puolesta? se on ainoa joka pitää suomen kansan enää hengissä tulevassa sodassa..miksi antaa kansan jonka olis jo pitäny aikaa sitten vaipua unholaan antaa elää? varmasti jumalan alkuperäisessä suunnitelmassa suomea ei olis enää...parempi olis antaa suomen kansan jäännöksen hajota muihin kansoihi ja sulautua niihi..
ja miksi suomen kansa sillo ja te uskovat nyt ootte
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
turhaa antaa tekohengitystä väkisin semmoselle jonka olis pitäny olla jo kuollu...se raamatun vertaus et naine valitti tarpeeksi kauan väärälle tuomarille ja tuomari autto naista koska jaksanu kuunnella vaikkei halunnu.
Kyllä tulevassakin sodassa totellaan rautaa ja osaamista. Muistettakoon myös, että hyökkäys on paras puolustus. 😜
- Anonyymi
minkä muun tähden jumala sano tukholma profetiassa minä halajan paljon enemmän morsiameen mitä siellä nyt on...? koska kuin ihania jumalalle on suomen uskovat olleet..että se siitä et suomalaiset on israelilaisia...varmaan jumala listalla viimesiä siihe joita jumala fanittaa kansana...
Syntiselle on määrätty kuolema. Ja joskus synnin mitta tulee täyteen kun uskovat ei muuttuvat Kristuksen kaltainen ja kaikki jotka ovat sellaisten uskovien läheisyydessä saa kosketuksen ja muuttuu hänkin Kristuksen kaltainen joka vain Oikean Herätyksen kautta tulee ihmisille ja joka ei ole rukoiltu sataa vuoteen.
- Anonyymi
F A K T A A
Jumala on satua ja höpötystä. Todisteita mistään muustakaan ei ole.
Eli, se rukousten toimivuudesta ja hyödyllisyydestä.
HEH HEH HEH ...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707