Mirtazapin ja hengenahdistus ja muut sivuoireet

Anonyymi

Onko normaalia että pieni annos Mirtaa voi aiheuttaa huonoa oloa, hengen haukkomista, tokkuraa ym. siis outoa kun ei joka yö tee tätä mutta välillä...

5

2517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla aiheuttaa päiväoireina vatsanväänteitä ja ripulia. Tokkuraisuus ja väsymys iskee illansuussa ruoan jälkeen ja olo on ihan raivostunut tuon väsähdyksen iskiessä (esim. bentsoyön jälkeen tälläistä uupumusta ei ole). En tiedä mitä lääkettä sitä vielä voisi kokeilla, kun ongelmana on vuosia jatkunut unettomuus ja valvominen aiheutti jo kertaalleen psykoosin. Kaikenlaisia lääkkeitä on nyt keväällä jo kokeiltu, mutta itse halusin palata tähän.

• Anonyymi

olen ollut muutaman yön ilman mirtaa ja oireet helpottaneet...

• Anonyymi

Minä en koske ko. aineeseen pitkillä pihdeilläkään!
      Minulle määrättiin sitä, ja ensimmäinen kerta meni ilman ongelmia, seuraavana iltana alkoi päässäni tuntua ikäänkuin iso laine joka hyökyy rantaan, ja menetin näköni! Näin pelkkää kirkasta valoa, oli silmät kiinni tai auki! Sain paniikin että olen tullut sokeaksi. Sitten olin nukahtanut.
      Heti seuraavana päivänä ilmoitin hoitavalle lääkärille että tähän myrkkyyn en enää koske. Lääkäri käski lopettaa välittömästi.
      Olen ehkä poikkeustapaus, mutta kenellekään en todellakaan tätä läkettä suosittele!

• Anonyymi

Mirtatsapiini lyö aineenvaihdunnan jumiin ja turvotus alkaa nopeasti sekä ruoan ylenpalttinen maistuminen. Ulkomailla raportoitu laajasti tämän lääkkeen haitoista, potilaita menehtynyt sydänkohtauksiin ja tämä lääke myös sekoittaa sokeriaineenvaihdunnan ja näin tästäkin tulee ajan kanssa Diabetes.

• Anonyymi

Itse käytin Mirtzaa toista kymmentä vuotta nukahtamiseen, eikä ollut mitään sivuoireita. Ainoastaan nukkua olisin voinut vaikka puoleen päivään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7034
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6444
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3524
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3060
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2724
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2418
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2076
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1957
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1807
    Aihe