Hei! Olen 21v nainen Lahdesta ja haluttais tosi kovin panna. Saa olla vanhempi mies tai nuorempi. Kelpaa myös kaveriporukka esim johonkin illanistujaisiin. Minusta riittää vaikka muille jakaa. Tykkään seksistä ja minua saa käyttää miten haluaa. Jos on kauempana asuvilla halukkuutta, voin tulla myös teidän luoksenne.
Pikaisin palaamisiin, kiimainen tyttö!
Kuka panisi 21v naista?
14
67
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Käviskö sulle yli 40v mies Vantaalta?
Mä olen kusettaja ja asun böndellä.
- Anonyymi
Sinulle käy tosi huonosti kun saamme sinut käsiimme. iP-osoitteesi on jo tiedossamme.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle käy tosi huonosti kun saamme sinut käsiimme. iP-osoitteesi on jo tiedossamme.
Eksyittekö?
- Anonyymi
Makaroonit lentää pitkin lattioita kun paukuttelen kuonoon sitten. NN
Anonyymi kirjoitti:
Tulet siis italialaisten kanssa kylään? Tervetuloa vaan!
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oo vieläkään sua tai makarooneja näkynyt. Niin mielelläni vetäisin sua daijjuun oikein huolella, mutta jos et kerran uskalla, niin eihän sille mitään voi...
- Anonyymi
Minä panisin 17v pohjois-savo
- Anonyymi
Täältäkin saisit melaa niin että tiedät saanees.
- Anonyymi
Mites suhun saa otettua yhteyttä?
- Anonyymi
Olen 20v miehen alku Espoosta. Voisin tulla sinne kun olen semmonen matkustaja
- Anonyymi
Lisään vielä että asun Sellon vieressä tänne saa tulla T. 20v Espoolainen
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917