Eli mulle tuli ostotarjous Vantaalta, jossa sanottiin että oon sijalla 1. Oon ekaa kertaa asoa hakemassa niin osaatteko sanoa miten varmasti saan asunnon?
Sija 1, kuinka varmasti saan asunnon?
8
102
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tietenkin 100%.Jos on rahaa maksaa asomaksu ja ei omaisuutta liikaa
- Anonyymi
Vastaat ajoissa, että hyväksyt tarjouksen ja jos rahoitus kunnossa / järjestyy nopeasti ja kaupunki ei näe mitään estettä sinulle asunnon myöntämisessä, niin 100% varmahan tuo on. Eli varallisuutta (alle 55 v) ei saa olla liikaa ja kai tarvekin pitää osua jotenkin kohdalleen.
Jos sinulla sattuu olemaan varallisuutta ennestään, niin siitä pitää olla riittävän tarkka tieto. Talletuksista ym. tiliote ja asunto-osakkeesta välittäjän arvio. Toki velat/lainat vähennetään arviohinnasta. - Anonyymi
Sija 2 voittaa koska kakkonen on ykkönen.
- Anonyymi
Mä olen aina sijalla 3 tai 4 vaikka vuosi sitten haettu numero....jotkut pitää jemmassa ja sitten ne hakee jotain ihme asuntoa kaukaa keskustasta!
- Anonyymi
Vantaalla saa myös mamut naapuriksi ilman lisähintaa...
- Anonyymi
Mieluummin Mamu kuin subutexia suoneen laittava ihmisloinen
- Anonyymi
Onko tämä oikea paikka irvailla ihmisiä jotka lääkitsevät ja hoitavat isteään esim. Subutex- tai vaikkapa HIV- tai sydän- tai muilla lääkityksillä mitä ikinä onkaan? Miten se vaikuttaa asumiseen missä tahansa kuten aso-asunnoissa, jos ihminen hoitaa itseään tai läheisiään?
Kysyn vaan, silti vastausta en kaipaa!
- Anonyymi
Niin kuin muut ovat jo vastanneetkin, ykkönen on ykkönen jos kaikki kunnossa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747