Hei, elikkä oon jo pitempään suunnitellu koko kaulaan tatuointia. Oikealle puolelle ruusu, kurkun päälle puu ja vasemmalle filmirulla.
Mut anyways haluan tietää paljonko teillä on sattunut. (Ja jep tiiän kipu on yksilöllistä). Kämmenselässä ennestää 1 tatska mut siinä se oliki. Mitä itte oon kuullu nii on kuulemma v*ttumaisen tuntone. Tatuoija joka tuon kuvan mulle teki nii keskustelin hänen kanssaan tästä filmirullasta joka alkais kaulasta ja jatkuis käsivartta pitkin nii suositteli et alottas ranteesta ja siitä hiljallee ylös päin kaulaan koska kaula on epämiellyttävä alue.
Mut kokemuskia ANTAA TULLA
Kaulatatuointi kokemuksia
5
1749
Vastaukset
- Anonyymi
Laita vielä polkupyörä niskaan, ni kyllä siitä hyvä tulee.
Mut älä tule minulta koskaan töitä kyselee, ei vakuuta.- Anonyymi
Kertoisikko firman ja osotteen nii osaan toteuttaa toiveesi
- Anonyymi
Kaveri otti, kauhee kokemus, katuu loppuelämänsä.
- Anonyymi
Joo jos ei ennestään kokemusta, en ottais kaulaan vaan miettisin tota comboa nimenomaan kyynärvarteen.
Toisaalta minusta kaula on paras paikka ruusulle mutta silti turhan yleinen paikka/kuva.
Varmaan tolla sun täbillä on jokin merkitys kun sitä olet suunnitellut, silti kyynärvarren tatskatkin kannattaa miettiä tarkkaan kun sitä monta kertaa päivässä näkee. ;) - Anonyymi
Hyi saatana, mitä alkuasukkaita, kukaan ei huoli töihin julkiselle paikalle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807