Automaatiti kestää kohtuullisesti matkapainoitteista ajoa sen 150tkm ilman remontointia koska vaihdelaatikko tekee vaihtoja vähemmän. Nykyisissä automaateissa on enemmän kuluvaa osaa, vaihteistot eivät ole parantuneet kestävyyden ja huolettomuuden näkökulmasta.
En itse ostaisi koskaan käyttäautoksi audia jossa tiptronic, s-tronic ja 200tkm ajettu. Kuluvien osien remontointi kuntoon on niin kallista, sillä rahalla ostaisi huolettoman leimatun ruosteettoman auton.
A4/A6, X3, X5 voimansiirron kesto, koska kannattaa luopua tai olla ostamatta.
Anonyymi
2
89
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on nyt 400tkm ajettu A6...3.0tdi q ja automaatilla tietenkin. Hyvin huollettu, alkuperäinen toimiva Tippi- vaihdelaatikko, öljyjä vaihdeltu n.70tkm välein. Toimii.
- Anonyymi
Tyypillistä rahattoman ajattelua. Pelko perseessä jos autoon tulisi yhtään öljynvaihtoa itse tehtynä kalliimpi huolto. Mitä sitten? Huoltaa kuntoon ja jatkaa matkaa tyytyväisenä kunnon autolla vs. ”parintonnin ruosteeton” katiska..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870