Moi
Löytyisikö Kuhankuonolle iloista naispuolista kävelyseuraa. Vain kävely ja juttu ei muuta.
Kuhankuonolle
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Olen turkulainen nainen ja lähtisin mielelläni Kuhankuonolle. Minulla haussa miespuolinen kaveri, joten jos olet mies, niin vastaa.
- Anonyymi
Mulla haussa tosiaan pelkkä kaveri kävelemään kun satunnaisesti molemmilla aikaa. Usein aamupäivällä vuorotöistä johtuen vapaata.
- Anonyymi
Toki voimme vaikka luonnonhelmassa myös nussia, typeräähän se on tallustella naimatta, pitkin maita ja mantuja :)
- Anonyymi
En aikonut Kuhankuonolle naimaan, se homma onnistuu paremmin jossain muualla kuin luonnossa. Eli jos haluat juttuseuraa tms. niin onnistuu...Yksinänsä ei ole kiva edes kävellä.
- Anonyymi
voin kulettaa mukana patjaa, tahi retkivuodetta, jos tahot?! Ei mar, en oo AP, sorry asiaton heitto tähän.. toisaalta, siellä olis mulla kyll' mökkikin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voin kulettaa mukana patjaa, tahi retkivuodetta, jos tahot?! Ei mar, en oo AP, sorry asiaton heitto tähän.. toisaalta, siellä olis mulla kyll' mökkikin :)
Mitä tarkoittaa AP?
- Anonyymi
Alkuperäinen, siis keskustelun aloittaja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870