Onko onnettoman elämäsi ainoa tavoite pitää Valtiattaresi tyytyväisenä ja toteuttaa hänen mielitekojaan? Ota silloin yhteyttä niin teen sinusta kuuliaisen ja tottelevaisen orjan itsellesi
Money slave hakusessa
6
113
Vastaukset
- Anonyymi
Hahhaaa, jopas olet rahastuskeinon keksinyt, suoraa maksamista ilman dominoinnin häivääkään, eli ei muuta vaivaa kuin nostaa rahat tililtä...
Toivottavasti ei yksikään maksa sinulle centtiäkään.....
Byäähhhhh..... Voiko sulle maksaa monopoolirahoilla?
- Anonyymi
Missä olet Mistress Minna ? Jos et kaukana...tulen piikkikorkojesi alle tallottavaksi ja potkittavaksi. t: orjapoju
- Anonyymi
Voi sinua orjapoju. Eihän tuo muuta tee kuin vie rahasi, sen jälkeen voit vain köyhyyttäsi runkata....
- Anonyymi
Olen aikuinen sälli, orjapoju, sinun ei tarvitse huolehtia minusta. Entä, jos osaan olla niin etevä orjapoju Häntä MM kohtaan, että hän ottaa minut luotto-orjaksi.
- Anonyymi
Hei m i kä on korvauksen. Määrä
Täälä. Pks seudulla asuva nahka asuja käyttäviä naisia ihaileva mies.
Mielellään tapaisien teitä nahka asuista pi t äviä naisia.
Pitkasportmies hotmail. Com
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164