Jos onjommastakummasta vanhemmasta tehty rikosilmoitus niin meneekö siit ilmoitus lasuun?
Kysyin tästä eilen jo mutta kysymykseni on poistettu, miksi?
Ilmoitetaanko rikosilmoitukesta lastensuojeluun?
5
94
Vastaukset
- Anonyymi
Ei takuulla, jos vain jompikumpi vahemilta on syyllinen.
- Anonyymi
Ei niin olen aivan samaa mieltä asiasta. 👍
- Anonyymi
Oletko syyllistynyt johonkin rikoseen kun kysyt tätä? Minusta siitä tehdään ilmoitus että toinen vahepi ei pysty hoitamaan lasta jos lapsella on yksi vahepi lapsi otetaan pois jos on syyllistyt johonkin erittäin vakavaan.
- Anonyymi
Voi se on surullista jos on tehtyt rikosen ja lapsi otetaan pois, minulle on käynyt niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se on surullista jos on tehtyt rikosen ja lapsi otetaan pois, minulle on käynyt niin.
Varastin hammasharjan ja tapoin myyjän samalla menettin lapseni ja piti maksaa sakkoa, onistun kuitenkin ostamaan itseni pois vankilasta viikossa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707