Missä voisi olla vika kun ei tule virtaa kompuarlle eikä magneettiventtiilille? Sulake ok.
Ilmastointi ei toimi. Ei virtaa kompuralle ja magn.vent.
18
1921
Vastaukset
- Anonyymi
Japanin sähköt on niin arvaamattomat ettei pysty etänä lähteä arvaamaan. Minkä ikäinen ja mallin auto??
- Anonyymi
Corolla 2005 1.6 bensa hb.
- Anonyymi
Mistä tulee sähköt komporulla ja magn venttiilille? Painekytkin H putkessa ainakin määrää ja vissiin kompuran kyljessä joku kytkin myös... onkohan joku rele ennen niitä.
- Anonyymi
Kylmäaineet kadonneet, paineanturi estää releen toiminnan.
- Anonyymi
Kylmäaineet on kunnossa. Tarkistettu. Rele toimii myös. Jääkö jäljelle painekytkin hputkessa vai onko vielä jokin tunnistin kompuran kyljessä?
- Anonyymi
Tarkistettu? Onko paineistettu?
- Anonyymi
Arvaisin, että on unohtunut painaa A/C-nappulaa.
- Anonyymi
eipä ollutkaan unohtunut 😄😄
- Anonyymi
Vika tuntuu olevan säätö yksikössä jos herätevirta kateissa?
- Anonyymi
Missä tuo säätöyksikkö sijaitsee?
- Anonyymi
Relevika.
- Anonyymi
Rele toimii. Painekytkin uusitaan. Saa nähdä tuleeko kuntoon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rele toimii. Painekytkin uusitaan. Saa nähdä tuleeko kuntoon...
Hmmmm. Jos rele vetää mutta virta ei kulje, voi relepohja olla viallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmm. Jos rele vetää mutta virta ei kulje, voi relepohja olla viallinen.
Saattaa olla kokonaan ruostunut pois.
- Anonyymi
Releen pohja kunnossa. Missä virransäätöyksikkö on. Painekytkimeltä piuhat ei mene suoraan kompuralle. Mistä kautta siis kulkee??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Releen pohja kunnossa. Missä virransäätöyksikkö on. Painekytkimeltä piuhat ei mene suoraan kompuralle. Mistä kautta siis kulkee??
Kuin pitkään meinaat trollata tätä samaa tarinaa jota vedätit Skoda sivuillakin oikein viikkotolkulla ?
Anonyymi kirjoitti:
Kuin pitkään meinaat trollata tätä samaa tarinaa jota vedätit Skoda sivuillakin oikein viikkotolkulla ?
Pakko vedättää kun meikäpojalla on uskottavat aiheet lopussa. Äänet päässäni käskevät solvaamaan Tohjoa millä hyvänsä aiheella ja solkemaan kaikki järkevätkin keskustelut.
- Anonyymi
En oo missään skoda sivuilla trollannu mitään tarinaa. Ja koitan vain saada vikaa selville. Ei pakko lukee jos ahitusta tulee 😅😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277