Rintojen turha seksualisointi

Anonyymi

Varmaan toimivat ärsykkeenä joillekin.

5

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhankansan sanonta: "Tissit on tiellä kun tosissaan aletaan naimaan". Jenkki-pojille ne tissit on koko maailma, suomalaiselle se nainen siinä ympärillä.

• Kyllä minusta naisen suloiset, herttaiset ja kauniit sukupuolielimet ovat monin verroin enemmän kuin rinnat, mutta kaikkein tärkein on miellyttävä luonne.

On kuitenkin otettava huomioon, että eri ihmiset arvottavat eri tavalla, eikä mikään tapa ole väärä. 🌹👀

• Anonyymi

Rinnat, joiden hyväilystä nainen nauttii, ovat hyvät.

• Anonyymi

Mitä on rintojen turha seksualisointi? Eikö seksuaalisuus ole kunkin oma asia? Miksi rinnoista viehättyminen olisi sen turhempaa kuin mistä tahansa muustakaan? Pitäisikö rinnoista seksuaalisesti pitävää halveksia vai tulisiko hänen mennä esim. johonkin kurssille opettelemaan siitä pois?

Myönnän, tahallani ylireagoin, mutta kyllä minä ihan aidostikin ihmettelen sitä näkemystä, että rintoja ei pitäisi pitää seksuaalisina. Nykyaikana luulisi olevan selvä juttu, että seksuaaliset kiinnostukset suuntautuvat hyvin monilla tavoilla.

Eri juttu on se epäarvostava tissipuhe mitä tämäkin palsta on pullollaan. Tai jatkuva tissien esittely mediassa ja mainosalalla. Sitä ei pidäkään sietää. Vaan miksi rinnoista viehättyminen seksuaalisesti olisi väärin? Sitä minä en ole vielä ymmärtänyt.

• Anonyymi

todellakin seksualisoin mun rintoja. tuntuu niin ihanalta kun mies, suutelee-näykkii,vähän puristaa. kyllä kostuu. en rupee mun simppeliä biologiaa kieltämään tai häpeämään siksi, että se jollekin ehkä jollain tasolla on joku ongelma. en koskaan hanki lapsia, en ole mikään geenimonistuskone ja imettäjä. never. mun luomupanopallot on ihan vaan kahvoina irstaan panemisen alttarilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7244
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6725
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3674
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3160
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2814
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2602
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2208
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2156
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2007
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1950
    Aihe