Olen menossa viikon lomalle Rajaniemen lomakeskukseen. Mielelläni kuulisin siellä lomaa viettäneiden mielipiteitä kyseisestä paikasta. Miten olette viihtyneet, minkälaista viriketoimintaa, majoituksen mukavuus ja tietysti ruoka. Oletteko olleet tyytyväisiä?
Rajaniemen lomakeskus
6
3013
Vastaukset
- Anonyymi
Rajaniemen rosvopaisti on todella hyvää. Siellä syöty sitä muutamankin kerran. Hienot saunat ja uimaankin pääsee. Tanssia viikonloppuisin ja vapaa-aikaa voi viettää esimerkiksi tekemällä retken Torisevan rotkojärville. Ainut miinus on hinta eli köyhällä sinne ei ole mitään asiaa.
- Anonyymi
olin siellä lomalla, mutta hinnat kohtuuttomat, köyhät pysykää kaukana rajaniemen lomakeskuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olin siellä lomalla, mutta hinnat kohtuuttomat, köyhät pysykää kaukana rajaniemen lomakeskuksesta.
Entäs nämä tuetut lomaviikot, 90 euroa per nenä. Ei ole kallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs nämä tuetut lomaviikot, 90 euroa per nenä. Ei ole kallista.
tämä on vuorokausi hinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä on vuorokausi hinta
Tuetuilla lomilla hinta on 90e/5vrk per aikuinen.
Menen ensi viikolla, voin tulla sen jälkeen päivittämään tilanteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä on vuorokausi hinta
Ei ole päivä hinta se on koko viikon hinta. 90e.
Itse menossa juuri tonne tuetulle lomalle niin tiedän kun maksoin laskun juuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870