Olen ollut öljylämmittäjä jo 25 vuotta, yritin vaihtaa nesteytettyyn kaasuun. Tuli melkein täystyrmä

Anonyymi

Otin yhteyttä noin15 vuotta taaksepäin Gasumiin ja kyselin mahdollisuutta vaihtaa taloni lämmitys toimimaan nesteytetyllä kaasulla, koska palaminen öljyyn verrattuna olisi puhtaampaa.Siinä sitten sain odotella hyvän aikaa ennenkuin siltä joku proffessoori vastasi, laittoipa postin kautta vielä pari kirjaakin ja todisteli, että se ei missään tapauksessa ole mahdollista ja tulee jopa yhtä kalliiksi tai jopa kalliinmaksi kuin öljylämmitys.Tämä edellyttäisi oman säiliön kaasulle sekä aidata se sekä vuosittaiset pakolliset tarkastukset. Nyt haluaisin mielipiteitä muiltakin onko tosiaan näin.

3

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikset siirtyisi suoraan vetyteknologiaan?
      Se olisi vielä puhtaampaa.

• Anonyymi

Suomessa vouhotetaan autojenkin saastuttamisesta mutta mitään järkevää ei saada aikaiseksi olisin ostanut jo 10 vuotta sitten kaasu auton tai muun vastaavan mutta ei tankkauspaaikkoja 200 km lähempänä jotn ajan pieniruokaisella dieselillä

• Anonyymi

OLen Lämmittänyt 40v öljyllä kerran tuli kirje öljy yhtiöltä kenen öljyjä käytätte kun menee noin vähän. 2200 /vuosi 300 neliön talo uima allas, lämmitys järejestelmä on sellainen josta Motiva sanoi sellaista ei voi tehdä ei toimi mitähän snoisivat nyt. Esimerkkkinä eräänä kovan pakkastalvena öljylämmityksen piipu jäätyi umpeen otin lämmön talteen niin tarkkaan, vai ei toimi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7034
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6444
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3524
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3060
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2724
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2418
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2076
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1957
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1807
    Aihe