Ruotsista tuotu auto, ikää 7 kuukautta, katsari hakkas pohjaa ruuvarilla, ehkä irtos maalia ja massaa, kuka korvaa vahingot jos alkaa ruostumaaan?
Auto Ruotsista.
7
85
Vastaukset
- Anonyymi
Älä puhu höpöjä.Kukaan katsari ei ole niin typerä että hakkaa lähes uuden auton pohjaa. Ovat enemmän koulujakäyneitä kuin aloittaja. Eli järkeä on enemmän.
- Anonyymi
Ihan itse olin näkemässä ja kuulemassa.
- Anonyymi
Entä näkemässä??
- Anonyymi
Miten reagoit asiaan, varmaankin reklamoi toiminnasta välittömästi ja kuvasit vahingot??
- Anonyymi
...ja lopuksi löit itse ruuvarin kyljestä sisään?
t. Vanha vitsi - Anonyymi
Miksi ihmeessä katsastat 7 kuukautta vanhaa autoa?
- Anonyymi
Seitsemän kuukautta vanhaa autoa ei katsasteta ollenkaan maahantuonnin yhteydessä. Ainoastaan valmistenumero ja valmistajan kilpi sekä muut seikat tarkastetaan että auto vastaa sitä ajoneuvoa mikä Ruotsin otteessa lukee. Siis ainoastaan paperihommaa. Joten turha väittää että katsuri hakkasi pohjaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697