Mansikan myynti torilla

Anonyymi

Joku kirjoitti tekstiviestipalstalla Karjalaisessa että mansikkarasiat on vain 7 dl vaikka litrana myydään. Mittasin. Piti paikkansa. Eipä enää tarvitse ostaa ainakaan siltä kauppiaalta.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

90% mansikkakauppiaista pilaa kaikkien myyjien maineen?

• Anonyymi

Valehtelette ruutanat. Elkee kehatko lötköt.

• Anonyymi

Just mittasin Penttilän K-Marketin pihalta ostetun mansikkarasian ja mahtui litra vettä.

• Joku joensuulainen osti Lapissa tien varrelta lakkoja. Kotona ihmetteli pahaa makua ja vei tutkittavaksi. Ilmeni, että lappalainen oli kussut astiaan saadakseen lisää painoa

• Anonyymi

Virosta tuotua mansikkaa pakkaavat yöt läpeensä suomalaisiin laatikoihin ja sitten myydään kotimaisena.
      Niin monta kertaa on minuakin huijattu, etten enää osta valmiiksipoimittua mansikkaa ollenkaan, jos ei saa itse poimia niin jätän ostamatta. Saa niitä koko talven ostaa kaupasta pakasteena lähes samaan hintaa kuin torilta ja näistä kauppojen myyntipaikoilta.

• Anonyymi

Ostat sitten talvella niitä virolaisia pakkasmansikoita. Vai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      114
      3131
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2016
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1885
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      400
      1754
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1661
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1196
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1166
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe