Tietääkö kukaan suositellä hyvää homeopaattia Porista?
Olen kärsinyt koko talven ärsyttävästä, kutiavasta ihottumasta erityisesse kasvojen alueella, joka ei tunnu lähtevän pois millään. Tavalliset lääkärit on jo koluttu.
Tämä on väsyttävää ja masentaa, haluaisin jo elää tervettä elämää.
Homeopaatti Porista?
5
2986
Vastaukset
- ...
diplomihomeopaatti Veli-matti Helkamäki.
- hyviä kokemuksia
merja lindström.. ota ihmeessä yhteyttä
- SarkkaP
Homeopaatti -Iridologi Ron Kiviharjun luona olen käynyt muutaman kerran ja täytyy myöntää, että vatsaoireeni ovat hävinneet...
Kiviharju ottaa vastaan Arnica Homeopatiakeskuksen kautta (www.homeopaatti.com). Minua ainakin auttoi ja sain mukaaani myös Vicolon probiootteja.
Sari P- hyviä kokemuksia
Jahas. Joku näyttää kaivavan eri keskustelupalstoilta vuosien takaisia kyselyjä hyvistä homeopaateista. Aina suositellaan Kiviharjuja. Suosittelija tyyli on aina sama ja nimimerkkiä vähän vaihdetaan. Ei taida bisnekset pyöriä kovin hyvin?
- jiipee0000
Olen käynyt pari vuotta sitten Porissa Kiviharjun vastaanotolla. Lapsellani oli korvatulehduskierre johon kyllä avun saimme. En minäkään osaa muuta kuin suositella. onhan niitä varmasti muitakin hyviä?
jp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2416746Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664154Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371379Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061