Heippa
Olen 32-v mies Etelä-Pohjanmaalta ja etsin naista, joka haluaa lapsen / lapsia, mutta ei parisuhdetta. Itse olen parisuhteessa, mutta haluan myös isäksi. Tällä hetkellä minulle ei ole väliä mistä päin olet, kunhan tämä asia koskettaa sinua ja otat yhteyttä... En siis suostu anonyymiksi luovuttajaksi, vaan aion olla lapsen elämässä läsnä niin paljon kuin mahdollista :)
Kumppanuusvanhemmuus vaihtoehtona
10
1388
Vastaukset
- Anonyymi
Jätätkö jotkin yhteystiedot niin otan yhteyttä.
Moi! Olen 56 v mies Etelä-Suomesta ja etsin naista, joka haluaa lapsen, kumppanuusvanhempana. En ole tällä hetkellä parisuhteessa. Olen IT-alalla, yrittäjänä lähes koko ikäni, maailmalla asunut eri puolilla, eronnut lähes 20 vuotta sitten.Pistä viestiä mikäli kiinnostuit :) lapseton2019@gmail.com
- Anonyymi
Hei! Olen nuori nainen Etelä-pohjanmaalta ja kumppanuusvanhemmuus kiinnostaisi!
Hei! Onko tämä vielä ajankohtaista? Täällä 37-vuotias heteronainen etsisi kumppanuusvanhemmuutta. Itse asutan Tampereella. Jos kiinnostut, niin otatko yhteyttä kumppanuusvanhemmaksi.wordpress.com -sivun kautta :) Epäilen, että tuo sun sposti ei taida enää uudistusten jälkeen toimia?
- Anonyymi
Hei, vieläkö etsit? Olisin kiinnostunut juttelemaan lisää. Jos täällä on joku muu joka kaipailisi kumppanuusvanhempaa niin saa myös laittaa viestiä empanadavauva@gmail.com. T. Nainen 26
- Anonyymi
Täällä myös 37v mies Etelä-Karjalasta etsii kumppanuusvanhempaa
- Anonyymi
40 vuotias nainen Helsingistä etsii kumppanuusvanhempaa.
Uteliaisuuttani kyselen, että edistyikö tämä asia tätä kautta? Täällä yksi mies Pohjois-Savosta, jolla samankaltainen tilanne. Eli olen naimisssa, mutta kumppanuusvanhemmuus olisi se mahdollisuus lasten saantiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917