RTX 2080 vai GTX 1080TI

Anonyymi

Moi. Mulla nyt koneessa kiinni MSI rtx 2080 Gaming X Trio. Se toimii hyvin mutta siltikin olen miettinyt palauttaa sen kauppaan ja vaihtaa tilalle Gigabyte gtx 1080 Ti Gaming oc näyttiksen jonka saisi kohta yhdestä liikkeestä samaan hintaan kuin mitä rtx 2080 maksoi. Mietin lähinnä sitä että Gigabytessä on enemmän muistia ja tehot melkein samat kuin 2080 ja jos kohta vaihdan 1440p näyttöön niin ti malli olisi sopivampi siihen kuin rtx jossa 8gt muistia. Mitä mieltä te muut olette tästä? Olisi kiva kuulla teidän muiden mielipiteitä tästä mun vaihtoajatuksesta. Tyrmäättekö vai onko hyvä idea?

1

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelaan 4K näytöllä Asus Arez TOP RX 580 8GB ohjaimella jonka ostin tarjouksesta 209 eurolla. Suuri resoluutio ei hidasta niin paljon kuin kaikenmaailman kuvankohentajat. Teho per euro on tärkein parametri kun PC:n osia ostaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6984
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6404
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3494
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2980
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2066
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1937
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1797
    Aihe