Tarkoitus hankkia III koppanen Mondeo 2007-2014. Kuuluuko automaatin öljyn (suodattimen) vaihto normaaliin huolto-ohjelmaan.
Mitä kannattaa näissä tsekata ennen kauppoja. Löytyykö jotain PC-softaa, jolla voisi OBD-pistokkeesta lukea vikakoodeja tms.
Kannattaako esim. Powershifti loota kiertää kaukaa..
Automaatin öljyn vaihto huolto-ohjelmassa?
1
132
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla oli -08 2.0 TDCi. Pelas hyvin 220tkm asti. Sitten tuli ongelmasuma, EGR, ilmastoinnin kenno, hiukkassuodatin ja sen paine-eromittari... luovuin siinä kohtaa kyseisestä laitteesta. Sinänsä oli hyvä auto enkä tullut tietoiseksi tyyppivioista.
Momentinmuunninautomaatti toimi hyvi. Sen öljynvaihto ei ole huolto-ohjelmassa mutta minulle kerrotti monestakin lähteestä että öljy kannattaa vaihtaa 100tkm välein tai jättää vaihtamatta. Tosin eihän siinä normikonsteilla vaihdu kuin puolet öljytilavuudesta kerralla mutta olin tuntevinani että laatiko olisi pelannut paremmin vaihdon jälkeen.
Ensimmäisistä PowerShifteistä minulla ei ole havaintoa mihinkään suuntaan mutta 2015 mallissa toimii kohtuu kivasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757