Hei.
Oon 169cm ja 47.7kg eli bmi on 16.8
Siis oon osastolla ja hävettää olla täällä noin korkeella bmi:llä.
Muut joilla on sh painaa tyylii mua 10kg vähemmän...
Joten mulle laitetaan letku jos jätän murunkin syömättä. En saa liikkua muuta ku venytellä.
Mun tavoitepaino on alle 40kg. Ensin 45kg.
Ja noi vaa sano et mun painon pitäis nousta ja mulla on starttiatsi. Ja viikon päästä siirrytään perusruokavalioon.
Käyn siis jo kylmässä suihussa ja sekin vaa kerran viikossa.
Mulla on vierihoito. Jos jumppaan otetaan kii:(
Joten jos jollain on joku kikkakolmonen kaikki vinkit otetaan vastaan.
Kaloreita yli 2000 päivässä.
Mulla menee hermo ku en haluu olla tällänen vaa laiha. Niiku et bmi ois jotai 13-14.
Miten laihtua osastolla?
Anonyymi
0
242
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2506267Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492745Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne552732- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651445- 821434
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o251351Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091017