Elikkä siis haluun pelätä kunnolla joten kertokaa kaikki paranormaali mitä teille on käyny xD
Kauhutarinoita tosielämästä?
5
226
Vastaukset
- Anonyymi
Itellä on just näitä normi ovet aukee jne ja sit on kans kun joku joulu oltiin kahen pikkusiskon ja äitin kaa neljästään kotona ja koristeltiin kuusta tai jotain alakerrassa. Sit kuulu sellanen hirvee rysäys yläkerrasta ja meikä pomppaa kattoon (olin sillon joku 10 ei saa kiusata xd) koska toi ääni kuuluu vaan ja ainoastaan jos mun vaatehylly kaatuu (on kaatunu muutaman kerran) ja siis kaikki sillä hetkellä talossa olevat oli alhaalla. Eikä meillä sillonollu mitään koiria tai mitään. Mentiin sit kattoo ylls, ja TADAA, mikään ei oo kaatunu. Ei mikään! Enkä tänä päivänäkään tiiä mikä se ääni oli :o
- Anonyymi
Minä näin ennen hirveitä demonisia unia, joissa mm. ihminen kävi kimppuuni ja muuttui yhtäkkiä demoniksi. Mutta joka kerta kävi niin, että kun huusin Jeesuksen nimeä avuksi, ne joutuivat poistumaan, vaikkakin vastentahtoisesti.
Jeesuksen nimi ja hänen Golgatan ristillä vuotanut veri ovat turva pahoja henkiä vastaan. Hän kantoi ristillä meidän syntimme.
https://youtu.be/kaQh3pGqmDw - Anonyymi
Kun olin lapsi 80-luvulla, tiesimme naapuruston kavereitteni kanssa, että kerrostalojemme takana olevassa metsässä asui noita. Kerran kun kävelimme syvälle metsään, löysimme paikan, johon oli kannettu matto, sohva ja sohvapöytä, jonka päällä oli maljakko, jossa oli hedelmiä. Siis keskellä metsää. Juuri kun aloimme tutkia paikkaa, noita tuli ja sanoi jotain vihaisesti. Juoksimme karkuun.
Kerroimme vanhemmillemme noidasta, mutta he eivät uskoneet.
Myöhemmin samana syksynä olin äitini kanssa metsässä iltalenkillä. Lähestyimme outoa paikkaa. Sanoin äidilleni muutaman kerran "ehkä meidän ei kannata mennä pitemmälle..." Yhtäkkiä, kun olimme jo aika lähellä paikkaa, noita astui puiden takaa esiin lyhtyä kantaen ja oli vihainen. Juoksimme äitini kanssa karkuun.
Seuraavana päivänä kun kysyin äidiltäni koulun jälkeen välipalaa syödessäni, mitä hän ajattelee siitä mitä illalla oli tapahtunut, äitini katse lukkiutui ja sitten hän kääntyi puoleeni ja kysyi hymyillen: "Mitä tarkoitat?" - Anonyymi
Kaikkein kauhein ja järkytyksellinen asia mitä minulle on käynyt on ehdottomasti ne kerrat kun erehdyin katsomaan eduskunnan kyselytuntia
- Anonyymi
NOITAVAINOA!!!
MAALITTAMISTA!!!
PÄÄLLE HUUTAMISTA!!!
KUINKA TE KEHTAAMISTA!!!
SYLJEN PÄRSKETTÄ!!!
SILMIEN PULLISTUMISTA!!!
........
SCANNERS: EDUSKUNTA
📼
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982