Kotisiivous - Fiksu Siivouspalvelu

Anonyymi

No heippa muksut!

Nyt pitää kyllä rehellisesti kiittää loistavasta siivouspalvelusta. Tuli tehty diili viikon alussa että kävisivät sen pari kertaa kk ja tänään päästin ne ensimmäistä kertaa asuntooni (n: 77m2). Menihän siivoojalla 4h mutta kaikki sovitut paikat ovat hienosti pesty ja puhtaat kuin nyt palasimme töitten/tarhan jälkeen kotiin! Ihana aloittaa viikonloppu puhtaassa asunnossa!

Kiitos Fiksu Siivouspalvelu! 6/5

T: 2 muksun äiti Espoosta!

5

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

4h tuon kokoisen asunnon siivoamiseen??? Kylläpä teitä vedettiin nenästä!

• Anonyymi

Meidän kokemus Fiksu siivouspalvelusta on huono. Ennen kaikkea todella tylyn asiakaspalvelun takia. Muuttosiivous oli hoidettu vähän sinne päin, osa kaapeista oli jäänyt siivoamatta ja esim. vessa pesemättä! Asiakaspalvelusta ei tullut edes pahoittelua, vaan asiakkaan syyllistämistä sopimuksen huonosti lukemisesta. Ystävälläni täysin vastaava kokemus samasta firmasta. Never again. 6/5 sijaan antaisin 2/5.

• Anonyymi

Kyllä nykyajan ihmisillä on niin likaista, että jos ne kaikki koluaa hyvin läpi niin voi mennä koko päivä ja ehkä toinen päivä vielä lisää, että saa paikat kiiltäväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nykyajan ihmisillä on niin likaista, että jos ne kaikki koluaa hyvin läpi niin voi mennä koko päivä ja ehkä toinen päivä vielä lisää, että saa paikat kiiltäväksi.

Mulla on ikäviä kokemuksia siivouspalvelusta. Sieltä siivousfirmasta tuli 2 nuorta naista ja useampanan päivänä tekivät 20 tunnin työn. Tunti oli 40e ja tuo koko summa oli yli 900e koko lasku. Olin yllättynyt. Olisin toivonut, että asia ois selvitetty tarkemmin. En saanut näin isoon laskuun varautunut. Olen sairaslomalla ja tarviin siistijää. Täällä ei ole kunnan kotiuavustajia, vaan yksityinen laittaa siivoojat koteihin. Työsopimus ois pitänyt sopia ja allekirjoittaa. Nuoret tytöt laittoivat tekstareita "roskamökissä" joka oli työaikaa. Lehtikeräyksessä löytyi minun intimi-papereita yms. Joka on laitonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on ikäviä kokemuksia siivouspalvelusta. Sieltä siivousfirmasta tuli 2 nuorta naista ja useampanan päivänä tekivät 20 tunnin työn. Tunti oli 40e ja tuo koko summa oli yli 900e koko lasku. Olin yllättynyt. Olisin toivonut, että asia ois selvitetty tarkemmin. En saanut näin isoon laskuun varautunut. Olen sairaslomalla ja tarviin siistijää. Täällä ei ole kunnan kotiuavustajia, vaan yksityinen laittaa siivoojat koteihin. Työsopimus ois pitänyt sopia ja allekirjoittaa. Nuoret tytöt laittoivat tekstareita "roskamökissä" joka oli työaikaa. Lehtikeräyksessä löytyi minun intimi-papereita yms. Joka on laitonta.

Kannattaa ottaa ensin ne tärkeämmät kohdat siivouksessa ensin ja sitten seuraavalla käynnillä ne toiset kohdat. Jos kaikki tekee yhdellä kertaa niin menee kauan aikaa siivouksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7084
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6514
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3564
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3110
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2764
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2522
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1967
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1820
    Aihe