Mulla ei ole ollut yhtään kaveria viiteen vuoteen koska syrjäydyin muutettuani omille. Olisi kiva tavata vertaisia kohtalotovereita ja ehkä kaverestua. Oluen/väkevän otto tietynkin osana ainakin aluksi, en muuten olisi kovin hyvää seuraa. Olen myös homo. Jos sinäkin, se plussaa,mutta jos et, ei ole ongelma, kaveruuskin olisi tärkeää minulle :)
Keskisuomalainen syrjisnuori etsii kohtalotovereita kaveriksi
3
117
Vastaukset
- Anonyymi
en asu sun läänis mut kansanopisto esim hyvä paikka tutustua uuteen harrastukseen ja ihmisiin.
- Anonyymi
Homoudesta voi päästä eroon, ota yhteyttä paikkakuntasi terveyskeskukseen. Kun homoutesi on saatu hoidettua et tarvitse enää alkoholia ollaksesi hyvää seuraa ja ystäviä riittää, terveys parantuu ja rahat säästyy. Voitte kavereiden kanssa lähteä vaikka ulkomailla käymään!
- Anonyymi
Homoudesta ei pääse eroon, koska kyse on jo pienenä lapsena alkaneesta seksuaalisesta suuntautumisesta. Moni on yrittänyt sen kieltää, jotta saisi heteroiden silmissä hyväksyttävyyttä, mutta seuraukset ovat olleet ikäviä.
Alkoholinkäytöstä voi opetella eroon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787