Moro!
Mitä vinkkejä löytyy siihen, että kun jätskitikulla vetää silikonisauman niin, että siitä tulisi tasainen myös laattojen saumakohdilta ettei tule siis "painaumaa" siihen missä on laatan sauma.
Tasaiset silikonisaumat?
12
88
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupasta saat tähän työhön sopivan lastan, laita silti teipit jos olet harjoittelija. Kokeneempi saa suoraan tuubista sopivan massan saumaan ja suihkuttaa vain saippuavettä päälle, pyyhkäisee ja valmis.
- Anonyymi
Tämä on yksi asia mitä en koskaan ole oppinut - kunnioitan ammattilaisia - itse käytän teippejä saumauksissa ja tunnustan sen.
- Anonyymi
Taitaa harvassa olla joka vetäsee nurkkiin siistin sauman ilman teippejä jos sauman väri eroaa paljon laatan väristä. Sama lattian ja seinän saumassa jos laatat eroaa paljon väreissä.
- Anonyymi
Ja paskat, rakennustyömailla ei kukaan mitään teippejä vetele...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paskat, rakennustyömailla ei kukaan mitään teippejä vetele...
Ja sen ovat näkösiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen ovat näkösiä
Vai niin, todellinen "ammattilainen" siellä näppäilee tekstiä...et ilmeisesti itse osaa mitään käytännöllistä...
- Anonyymi
Julkisia tiloja kun katselee niin monesti huomaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkisia tiloja kun katselee niin monesti huomaa
Huomaa mitä?
On helppo arvostella toisten töitä kun itse ei osaa mitään...eikö vain? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa mitä?
On helppo arvostella toisten töitä kun itse ei osaa mitään...eikö vain?Huomaa mitä?
Sen mistä oli kyse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa mitä?
Sen mistä oli kyse.Mistä oli kyse? Ilmeisesti siitä miten saa saumattua siten ettei saumojen kohdalle tule painaumaa...siihen eivät teipit auta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä oli kyse? Ilmeisesti siitä miten saa saumattua siten ettei saumojen kohdalle tule painaumaa...siihen eivät teipit auta...
Taitaa harvassa olla joka vetäsee nurkkiin siistin sauman ilman teippejä jos sauman väri eroaa paljon laatan väristä. Sama lattian ja seinän saumassa jos laatat eroaa paljon väreissä.
Ja tietenkin jos saumat on alempana niin tulee pieni painauma sauman reunan kohdalle mutta keskellä silikooni saumaa on tasaista.
2000a - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tietenkin jos saumat on alempana niin tulee pieni painauma sauman reunan kohdalle mutta keskellä silikooni saumaa on tasaista.
2000aAmmattilaiset eivät käytä teippejä, se on fakta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010