Minä olen päättänyt, että yli viisikymppisenä alan hävittämään tavaroitani pois. Kyllä tuntuu pahalta hävittää kaikenlaisia kynttiläkippoja ja koriste-esineitä pois, mutta ei voi mitään. Valokuvatkin otan kirjahyllyltä pois. Vien tavarat kirpputoreille, osa roskiin jne. Mitä vanhemmaksi tulen niin sen helpompaa on pitää paikat puhtaana eikä tule perikunnalle oikein työllääksi tyhjentää asunto, kun ei ole perhettä, joka ne tekisi. Samoin kaikki liiat huonekalutkin pois kodistani. Samoin vaatekaapeista turhat vaatteet pois kierrätykseen. Voi luoja, kun olen nähnyt vanhuksia, joilla on joka paikka tavaraa niin paljon, ettei pääse kulkemaan kunnolla asunnossa.
Liian tavaroitten hävittäminen
Anonyymi
2
74
Vastaukset
- Anonyymi
Teeppä niin kuin huvittaa. Eihän se meille kuulu.
- Anonyymi
Minun olisi pitänyt tehdä samoin.
Olen hiukka sillä kannalla, että ihmisen pitäisi vaihtaa asuntoa viiden vuoden välein, niin ei pääsisi kerääntymään sellaista joutavaa tavaraa.
Mutta, kun verkkokaupoistakin on niin vaivatonta ostaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737