Voittajamenetelmä on keittäminen ja pinnat kaasugrillissä. Kuulin että minun innoituksesta monet menivät tampereen bbq juhlissa kysymään keitettyjä ribsejä. Järjestäjät olivat hämillään. Oma suosikkini nyt helteillä bbq ribsit suoraan kattilasta liemen, maidon ja ruisleivän kera. Oikein luu tippuu lihasta mikä on taitavan grillaajan merkki. T. Grillimamma
Suuri ribsväittely ratkaistu
2
64
Vastaukset
- Anonyymi
Huomaatko? Kaikki ovat luovuttaneet sinun suhteen. Miten kukaan voi kirjoittaa yhteen virkkeeseen niin paljon virheitä? Viet meiltä järjen ja toivon että joku tekee minun päästä nyhtöherkkuja, jotta minun ei tarvitse lukea sinun juttuja. Lihat kyllä keitetään mausteliemessä, mutta sen jälkeen pintaan marinadi ja pinnat grillissä. Ei koskaan saa syödä ribsejä ilman kaasugrillin aatelointia!!!!!
- Anonyymi
Itse olen keittänyt omalle perheelle ribsit muuripadassa. Sukujuhlissa tein ribsejä kylpypaljussa, se oli menestys ja sukulaiset ahmivat luista tippuvia lihoja ähkien tyytyväisinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820