Oletteko ottaneet malarialääkkeitä langkawin reissulla. Olemme menossa langkawiin viideksi päiväksi. Toiset sanoo ettei lääkitystä tarvitse,muu suojaus karkotteet ja hyttysverkot riittävät. Toiset taas sitä mieltä että lääkitys on paikallaan. Matka ajankohta on huhtikuun lopulla. Kiitos tiedoista jo etukäteen.
langkawi ja rokotukset
4
1541
Vastaukset
- ps80
Tulin juuri Langkawin saarelta ja minulla ei ainakaan ollut muita rokotuksia kuin havrix. Mielestäni siellä ei malarialääkkeitä tarvita. Tällä hetkellä siellä on niin kuivaa, että ei ole edes hyttysiä. Jopa kaikki vesiputoukset ovat kuivuneet kokonaan =(
Hauskaa matkaa! - Touho
siitä, milloin menet. Ei malarialääke varalla venettä kaada. Langkawi ei todellakaan
ole mikään malaria - alue, mutta mahdollista se
sielläkin sateisina aikoina on.
Havrix on syytä olla kunnossa.- .....
Joulukuussa olin Langkawilla eikä siellä ollut edes hyttysiä. Kukaan tapaamani turisti ei syönyt malarialääkkeitä. Meillä oli ne varmuuden vuoksi mukana, mutta ei niitä sitten tullut syötyä, kun tuntui ettei tarttenut. Havrix on hyvä ottaa.
- Malesiassakin asunut
Eipa tarvitse malarialaakitysta. Suurempi riski on ehka dengue-kuume, mutta siihen auttaa samat varotoimenpiteet kuin malariaankin: hyttyskarkotteet, pitkahihaiset vaatteet ja verkot. Riski molempiin on todella pieni. Toisaalta, voittaahan jotkut lotossakin...eli jos asia vaivaa, niin mielen rauhoittamiseksi voi laakityksen toki ottaa.
Itse asustelin Malesiassa vuosia ja kuljeskelin eri puolilla. Ei dengueta, ei malariaa, vaikka ei ollut mitaan estolaakityksia.
Hepatiittirokotus on tarkeampi, ja se on syyta olla kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727