Monesti normaalia ihmistä lihaksikkaampi aiheuttaa jonkinlaista kateutta ja vihaista tuijottelua. Varsinkin oluen suurkuluttajilla, jotka nojailevat bemareihin huoltoasemien pihoilla kaljaa litkien tai naamat punakoina terasseilla istuen. Jos se herättää niin paljon vihastusta, että jollain on enemmän lihaksia, niin mikä estää itseä alkaa myös treenaamaan kunnolla? Vai viekö kaljanjuonti voiton?
Lihaksikas ulkomuoto ja kateelliset ihmiset
7
61
Vastaukset
- Anonyymi
Uskoisin, että päin vastoin. Havannoitsija ajattelee, että henkilö on hoitanut itseään, kuntoaan ja terveyttään joten hänen täytyy olla melkoisen fiksu. Koskee molempia sukupuolia.
Kemia-avusteiset mörrimöykyt ovat eri asia.- Anonyymi
Ihan näin.
Tämä "korvaushoito" on pahinta itsepetosta.
No onneksi syövät ja sisäelinten tuhoutuminen karsii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan näin.
Tämä "korvaushoito" on pahinta itsepetosta.
No onneksi syövät ja sisäelinten tuhoutuminen karsii.Valitettavasti luen sanaryhmiä joten lyhytmuotoinen paskan jauhanta ehtii verkkokalvoilta aivoihin.
Olisitko ystävällinen ja kirjoittaisit turhautunen soopasi pitempään muotoon tai vaihtaisit levyä.
Saas nähdät miten "korvailet" tämän?
Toki minä ymmärrän, että korvauksen jauhamisesi ja syövän toivottelusi on seurausta mielenterveyden hoitokustannusten säästöitä. Suljettuja osastoja on lopetettu.
Etkös sinä ole se vm43 tyyppi joka on 75v ikäisenä ja nuoruudestaan saakka massiivisesti doupanneena vielä täysin terve ja huippukunnossa? - Anonyymi
Kyllä olen.
Ja terve ja väkivahva.
Muut minua ihailee.
Naiset ihailee.
Mutta muistan hyvin kuinka seura kaveri kehui syväkyykkyäni, sanoi että takapuoleni hipoi lattiaa. Sovimme sitten että mittaisimme syvyyden. Hän meni makaamaan jalkojeni väliin, ja laskeuduin hitaasti hänen syliinsä. Ja totta se oli, hän oli sisälläni kokonaan.
Sen kyykky päivän jälkeen jalat olivat hyytelöä, istumaan en kyennyt kun seura kaverin kaira oli sen verta iso ja pitkä, että neitseellinen tiukkuus oli historiaa.
Teimme sen jälkeen jalkoja salilla yhdessä monen monta kertaa.
Sitä hän välillä valitteli kun tahdoin hänen palautusjuomaansa niin paljon, ei kuulemma tuotto riittänyt.
Vm43 - Anonyymi
Kakkasin kerran salilla suoraan Liisan suuhun, hän ei tuntenut minua enkä minä häntä. Tein sen yllättäen kun hän teki jalkaprässiä. Tulihan siitä sanomista, mutta se johti rakkauteen ja olemme olleet naimisissa 17 vuotta. Tuommoisesta käytännönpilastakin voi alkaa aito rakkaus.
- Anonyymi
Sairasta, tuollainen takaluukun heruttelu ei kuulu tänne tosi miesten palstalle.
Ja minua miehisempää miesten miestä ei muualta löydy.
Se että käytän korvaushoitoa lisää vain miehisyyttäni ja paremmuuttani.
Pakko kommentoida.
Minä, minä, olen paras. Vaikka sitten eritteen syönnissä tai suolen venytyksessä toisen miehen elintä käyttäen.
Joten suu suppuun, hormoonien haitoista.
Vm43
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1774592Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562182
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161709- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451160Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877