Ketodieetti auttakaa

Anonyymi

Nyt tarvin apuja. Painoa pitäisi pudottaa ja olen aloittanut ketodieetin. Ongelma on siinä että mulla on ihan kokoajan nälkä 😐 oon ollut viimeisen kuukauden vhh dieetillä ja se on toiminut hyvin (paino ei laskenut mutta olo oli muuten hyvä). Nyt kun sain ohjeeksi että paino nimenomaan tippuisi niin proteiinia tavoitepainon verran, tuplasti rasvaa ja hiilarit Max 20g niin nälkä on hirveä enkä tiedä mitä syön. Joka päivä paukkuu proteiinit yli ja silti nälissään menen nukkumaan. Tänään söin aamupalaksi pelkän rasvakahvi, lounaaksi salaatin ja kanaa (ison annoksen molempia koska nälkä), päivälliseksi toisen rasvakahvi ja avokadon. Nyt proteiinit paukkuu yli. Saisin syödä siis rasvaa ja vähän hiilareita mutta en yhtään proteiinia. Eilen kävi niin että proteiinit ja hiilarit paukkui yli ja rasvoja oli vaikea saada täyteen. Kaloreiksi fatsecret merkkaa about 1100-1300, kuulostaa vähälle.. eli mitä teen?

2

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketoruokavaliolla 80% energiasta pitäisi tulla rasvoista. Usko pystyyn että ei ole nälkä kun rasvaa syö riittävästi: voita rehujen sekaan, bulgarianjugurttia kasvisten kylkeen, lisää juustoa, rasvaisia salaattikastikkeita (varo sokereita), oliviiöljyä ruuan sekaan jne. jne. Olisi optimaalista saada melko vähän protskuja, eli ei yletöntä lihansyöntiä. Netti on pullollaan hyviä ketosafkaohjeita joilla teet sellaisia mättöjä että ei varmasti nälkä jää eikä tule pitkään aikaan syömisen jälkeen.

• Anonyymi

Aivot eivät pysty käyttämään muita polttoainelähteitä kuin hiilihydraatteja.

Viime aikoinailmestyneessä lääketieteellisessä kirjallisuudessa on
        osoitettu, että älyllinen suorituskykymme paranee glukoosiannoksen
        tai hiilihydraattipitoisen ruoan jälkeen.
        Myönteiset vaikutukset näkyvät lähinnä vaativissa henkisissä suorituksissa,
        eivät helpoissa tehtävissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6149
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5663
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3184
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1717
    Aihe